Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik denk bel even met T-Mobile voor contractverlenging, betaal je voor het goedkoopste abbonnement 169 Euro bij, maar het toestel is bij hun nog helemaal niet in het assortiment opgenomen :D

Krijg je, de D750i meneer? .. ik euhm.. nee. Ook handig van SE om een D750i en een K750i uit te brengen. Lekker verwarrend ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen matches
Amphora schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:
[...]

Klopt inderdaad wel. Als je foto's op hoogste kwaliteit hebt en je gaat bladeren zit er wel een vertraging in van ca. 2 seconden voordat je de volgende foto ziet.
Die 2MP foto's zijn redelijk groot. Moet wel ingeladen worden vanaf de kaart. Is op S700 ook zo. Ik kan niet zeggen dat ik het heel storend vind.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:17
Geen matches
niket610 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:40:
@ alle gelukkige bezitters:

Hoe zit het met de snelheid van het toestel als je door de foto's heen bladert??
Heb namelijk ergens gelezen dat dit erg tegenviel.. Hoe zit dat bij jullie?
erg snel (maarja ik ben T610 gewent :P) denk welvergelijkbaar met een normale digi cam mis wel sneller!

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Heb jij misschien een Vodafone sim?!
Mijne loopt ook vast...maar als ik mijn oude telfort sim er indruk doet ie het perfect!?
Nee KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 12:42

TheFruitNerd

iets met fruit

Geen matches
spef schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:43:
[...]

Ik hoop dat je 200 min of 200 sms bedoeld (of een mix hierin). Anders wordt het wel heel erg aantrekkelijk. En je hoeft bij Orange zowiezo deze maand (de meeste maanden trouwens niet) geen aansluitkosten te betalen. En dan is hier trouwens het bereik van Orange een stuk beter dan dat van Vodafone. Het is plaatselijk maar ik ben hier dan ook het meest te vinden.
Je moet anders even op de site van 2call kijken. Als ik het goed heb dan is dat abo van Vodafone €27,50 p/m. Hier zitten dan 200 belminuten en 200 smsjes bij. link

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:48

amphora

Websites & Fotografie

Geen matches
Shiver23 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Die 2MP foto's zijn redelijk groot. Moet wel ingeladen worden vanaf de kaart. Is op S700 ook zo. Ik kan niet zeggen dat ik het heel storend vind.
Ik heb een 512 MB Duo Pro besteld en hoop ik vandaag binnen te hebben. Misschien dat dat qua snelheid nog wat uitmaakt.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Toestel ligt n paar dagen in onze winkel - maar valt echt super tegen. Voelt goedkoop aan, camera kwaliteit is redelijk en het batterijklepje is door het met geweld verwijderen nu al beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:01:
Toestel ligt n paar dagen in onze winkel - maar valt echt super tegen. Voelt goedkoop aan, camera kwaliteit is redelijk en het batterijklepje is door het met geweld verwijderen nu al beschadigd.
in wat voor winkel werk jij?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Amphora schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:
[...]

Klopt inderdaad wel. Als je foto's op hoogste kwaliteit hebt en je gaat bladeren zit er wel een vertraging in van ca. 2 seconden voordat je de volgende foto ziet.

En waarom wil iedereen foto's zien van de telefoon naast een pakje peuken ofzo? Daarvan staan toch al genoeg foto's van in tal van reviews? Of wil men gewoon nog meer kwijlen?
Ja lol, ik heb een harstikke nieuwe pc hier staan en als ik daar een .bmp foto open dan duurt het zelfs een halve seconde...zou wat zijn als deze tel het zo op het beeldschermpje toverde :P. Ik vind 2 sec nog mee vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ach ja .. smaken verschillen he, gelukkig is ongeveer de rest van nederland het daar niet mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:51

robhof

Lembongan view

Geen matches
'...door het met geweld verwijderen...' Tja, dan vraag je er ook om! ;)

Ik hoop dat-ie snel bij de Orange shops ligt, dan ga ik er ook 1 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
In hoeverre is een vastzittend batterijklepje een bezwaar?
Beter dan die Nokia-klepjes waardoor je hele telefoon gammel aanvoelt.
En heb je hem al aangezet? Qua specs en bediening is die echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
the phone house ... daar heb je het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Geen matches
Ik heb het klepje met geen enkele moeite opengekregen. Je moet het gewoon heel rustig openschuiven. Niet met teveel kracht want zolang er geen batterij in zit deuk je het in.

BTW de Quick Guide vermeld dat je de telefoon eerst ongeveer 4 uur moet opladen voor gebruik. Ik ga dit advies maar even opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
robhof schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:07:
[...]

'...door het met geweld verwijderen...' Tja, dan vraag je er ook om! ;)

Ik hoop dat-ie snel bij de Orange shops ligt, dan ga ik er ook 1 halen!
Waarom bij 'n Orange-shop! Je kunt 'm toch gewoon halen bij de Belcompany/ Phonehouse?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
Geen matches
hij is los, ik heb touwtjes tussen de gleuven gedaan en daaraan getrokken, ding zat fucking muurvast.

maar het is inmiddels verholpen, mocht het jullie gebeuren, een touwtje does the trick! zonder krassen of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Geen matches
Ok dat laatste is gewoon dom je moet het voorzichtig verwijderen de winkel waar ik hem gehaald heb had het binnen een sec open tis gewoon een handigheid zelf heb ik het ook gedaan ZONDER problemen. verder vind ik die van mij niet goedkoop aanvoelen :S... is stevig toestel iig die van mij!

mensen die zeuren over de cam... het blijft een telefoon geen digicam ik vind hem zeker voor buiten erg goed. denk dat hij daar tot de beste cam phone behoord. binnen is minder idd.

over het vast lopen ik heb een VODAfone kaar en werkt perfect geen problemen mee gehad (als de info helpt het kaartje is 2 jaar oud)

al met al goede telefoon viel niet tegen ook door de foto's heen gaan gaat voor mijn gevoel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alleen bij Orange gaat je beltegoed mee naar de volgende maand he? KPN en Vodafone is het gewoon weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38

Sport_Life

Solvitur ambulando

Geen matches
Mijn huidige telefoon houdt het niet lang meer vol ben ik bang dus koop ik zeer binnenkort deze met Orange abo O-). Maar nu woon ik mn hele leven al in Utrecht en hier heb ik wel goed bereik met Orange. Maar volgend jaar ga ik naar Groningen verhuizen en nu vroeg ik me af hoe het bereik van Orange daar is?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:15:
Alleen bij Orange gaat je beltegoed mee naar de volgende maand he? KPN en Vodafone is het gewoon weg?
KPN geloof ik dat het één maand meegaat en bij Vodafone is het volgens mij gewoon weg. Maar je kunt natuurlijk ook even de sites van beide bekijken en daar staat het vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Geen matches
Hoop dat ik binnenkort in Groningen kom om daar het truukje met de laagste prijs garantie uit te halen. Dan heb je hem goedkoop maar dan zonder de brakke service e.d. van GSMHuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
spef schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:17:
[...]

KPN geloof ik dat het één maand meegaat en bij Vodafone is het volgens mij gewoon weg. Maar je kunt natuurlijk ook even de sites van beide bekijken en daar staat het vermeld.
Ja bij KPN (Hi) heb ik het gevonden, 2 maanden houdbaar. Maar bij vodafone staat daar niks over vermeld dus zal het wel gewoon foetsie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
Geen matches
met geweld verwijderen nu al beschadigd.
Inderdaad, dat is gewoon dom.

De samsung telefoons,die voelen pas goedkoop aan.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Sport_Life schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:17:
Mijn huidige telefoon houdt het niet lang meer vol ben ik bang dus koop ik zeer binnenkort deze met Orange abo O-). Maar nu woon ik mn hele leven al in Utrecht en hier heb ik wel goed bereik met Orange. Maar volgend jaar ga ik naar Groningen verhuizen en nu vroeg ik me af hoe het bereik van Orange daar is?
Check de Orange-site! Ze geven dekking in heel Nederland. En zo brak zal 't bereik ook wel niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:38

Sport_Life

Solvitur ambulando

Geen matches
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Check de Orange-site! Ze geven dekking in heel Nederland. En zo brak zal 't bereik ook wel niet zijn
K was laatst in Nijmegen en daar had ik slecht/geen bereik..

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ook bij Vodafone neem je het overgebleven tegoed 1 maand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nog een dom vraagje. Hoe zit het met garantie? Ik pak een abbo van 2 jaar. Bij BC zeiden ze dat je een standaard garantie hebt van 1 jaar en dat je per 3 maanden 18 euro (!!) moet betalen...
Maar volgens mijn vader zijn ze wettelijk verplicht 2 jaar garantie te geven, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 12:29
Geen matches
Nouw, Sven heeft hem ook :*)

Toestel voelt degelijk aan, batterijklepje lijkt in eerste instantie een beetje gammel maar blijkt in de praktijk mee te vallen. Voorheen altijd een Nokia gehad en daar moest altijd de accu verwijderd worden om de geheugenkaart te vervangen, heel vervelend. Hier niet! Hulde daarvoor! _/-\o_

Hij ligt nu op te laden dus ik ga nog even wachten met uit testen er van. Doos ook erg compleet met handleiding, quick guide, USB kabel, CD-Rom, oplader en headset.

Telefoon op 18/05/2005 besteld bij 2call i.c.m. Orange (zit er al 5 jaar, prima service en het bereik is in het algemeen prima), vandaag binnen. Keurig dus!

Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:22:
[...]
Ja bij KPN (Hi) heb ik het gevonden, 2 maanden houdbaar. Maar bij vodafone staat daar niks over vermeld dus zal het wel gewoon foetsie zijn...
ik heb nu vodafone voor de laatste 2 jaar gehad en nu ist nog steeds dat je beltegeod 1 maand mee gaat dus zeg je hetb 100 minuten je gebruikt er 50 dan heb je de volgende maand 150 minuten als je er dan 25 gebruikt heb je de volgende maand 200 minuten (die 25 die je nog over hebt van de maand daarvoor vervalt dan idd) volgens mij zelfde als kpn, tmobile etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alleen Siemens en sinds kort Nokia geven 2 jaar garantie. Zit je in het tweede jaar zul je zelf contact op moeten nemen met de fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Geen matches
De zilvere versie komt dus waarschijnlijk pas in augustus, ook gsmhuis geeft dit aan...

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 19-09 19:24
Geen matches
Nog een vraag:
Hoe kom je in het menu? want op sommige plaatjes staat er by de rechter softkey "menu"
en by andere staat er "more" of "meer".
Het lijkt me toch het handigst om gewoon met de joystick naar menu te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Thijssie909 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:35:
De zilvere versie komt dus waarschijnlijk pas in augustus, ook gsmhuis geeft dit aan...
Als dit zo is blijf ik wel wachten tot september --> W800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:33:
[afbeelding]

dit is de headset die word bijgeleverd
Maar op dit plaatje staat 'n hele andere headset?!
Afbeeldingslocatie: http://www.2call.nl/images/phones/groot/sonyericsson_k750i.jpg
Welke is 't nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Geen matches
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Maar op dit plaatje staat 'n hele andere headset?!
[afbeelding]
Welke is 't nu?
Ik heb diegene erbij gekregen die op jouw plaatje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Geen matches
Heb trouwens een OS X theme gemaakt voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: http://album.amphora.nl/albums/.shit/preview.jpg
Download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 17:23
Geen matches
Amphora schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:01:
Heb trouwens een OS X theme gemaakt voor de liefhebber:

[afbeelding]
Download link
Vind hem wel leuk, vind alleen de muis wat minder. Heb je hem toevallig ook zonder muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:14:
[...]

Klopt, zoals jij het bekijkt kan je inderdaad beter Vodafone nemen! Maar doordat er met mij vast veel mensen zijn die gebruik maken van een vroegtijdige verlenging van hun abbo bij Orange is dit toch de oplossing> Orange 32,50..

Voor mij iig de enige optie.. Omdat ik niet nog drie maanden kan wachten op deze foon! :P :*)
Nou kijk... je neemt een Orange Abonnement (32,50 euro voor 1 jaar)

na 6 maanden verlaag je hem 1 stap naar 22,50 euro voor 6 maanden

betaal je dus 6x 32,50 = 195
6 x 22,50 = 135

totaal 330 euro (+ bijbetaling telefoon)

makkelijk toch?

en voor mensen die al een abonnement hebben lopen...

Je stopt gewoon je huidige provider in je splinternieuwe K750i en je laat je Orange abonnement links liggen want je kan aan het einde van het contract (na 1 jaar) je Orange abonnement laten omzetten in prepaid (Orange Ready) en heb je dus na 1 jaar een prepaid van 330 euro!

P.s.

Bij de Orange Shop heb je al een K750i met 32,50 (1 jaar) voor 45,95 (heb je ook nog service erbij! als je toestel defect is ofzo)

en nog iets...

Belcompany heeft zaterdag een actie met sony ericsson! .. meer wilde ze niet er over kwijt. ben benieuwd.

Ik heb hem al :P
Amphora schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:59:
[...]

Ik heb een 512 MB Duo Pro besteld en hoop ik vandaag binnen te hebben. Misschien dat dat qua snelheid nog wat uitmaakt.
Hoe duur en waar?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Geen matches
www.interngeheugen.com Sandisk voor 61 euro (SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming)
Brammel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:05:
[...]

Vind hem wel leuk, vind alleen de muis wat minder. Heb je hem toevallig ook zonder muis?
Misschien in v2.0 :). Of je past em zelf aan. Je kan de theme gewoon openen in de theme editor van SE.

[ Voor 52% gewijzigd door amphora op 20-05-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Geen matches
vanpeltje schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:05:
[...]

makkelijk toch?

en voor mensen die al een abonnement hebben lopen...

Je stopt gewoon je huidige provider in je splinternieuwe K750i en je laat je Orange abonnement links liggen want je kan aan het einde van het contract (na 1 jaar) je Orange abonnement laten omzetten in prepaid (Orange Ready) en heb je dus na 1 jaar een prepaid van 330 euro!
kanje dan niet net zo goed bij een internet shop de tel kopen voor 330 los :S? een prepaid kaartje los kost volgens mij 10 euro ofzo en dankrijg je nog 10 euro beltegoed ook dus of krijg je dan 330 euro op je prepaid :S?
niket610 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:36:
Nog een vraag:
Hoe kom je in het menu? want op sommige plaatjes staat er by de rechter softkey "menu"
en by andere staat er "more" of "meer".
Het lijkt me toch het handigst om gewoon met de joystick naar menu te gaan.
bij mij staat er MENU maar kan ook met het joystikkie gewoon naar menu (indrukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Geen matches
[...]

P.s.

Bij de Orange Shop heb je al een K750i met 32,50 (1 jaar) voor 45,95 (heb je ook nog service erbij! als je toestel defect is ofzo)
Als dat waar is heb ik hem toch te vroeg besteld. Die paar euro's meer.
en nog iets...

Belcompany heeft zaterdag een actie met sony ericsson! .. meer wilde ze niet er over kwijt.
Ik weet alleen dat dit icm een Vodafone abo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
Zoo. heb hem ook bij 2Call besteld in combinatie met een Orange 32.50 abbo.. Hoop heb tegen maandag / dinsdag te hebben, want alles (contract etc.) is al netjes op tijd per mail verstuurd :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Geen matches
Elect schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:
Zoo. heb hem ook bij 2Call besteld in combinatie met een Orange 32.50 abbo.. Hoop heb tegen maandag / dinsdag te hebben, want alles (contract etc.) is al netjes op tijd per mail verstuurd :)
Maandag bezorgt Rembours volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Geen matches
[...]

Nou kijk... je neemt een Orange Abonnement (32,50 euro voor 1 jaar)

na 6 maanden verlaag je hem 1 stap naar 22,50 euro voor 6 maanden

betaal je dus 6x 32,50 = 195
6 x 22,50 = 135

makkelijk toch?

[...]
Weet je zeker dat dit mogelijk is?
Dat zou voor mij wel een hele mooie optie zijn namelijk :)

-edit-
Waarom mag dit eigenlijk?
Moet je nog een speciale reden er voor opgeven ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door TheFruitNerd op 20-05-2005 13:57 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit heb ik op GSMarena gepost:

Got the phone yesterday.

I think it's perfect! I had the N3230 for 2 weeks, but this phone is certainly better!

- Camera quality perfect
- Radio perfect (with RDS)
- Mp3 perfect
- external loudspeaker much better as 3230
- Display is very good

Only build quality is a little less (Memory Stick Pro entrance and camera cover..) But joystick, keypad etc feels great!

Sony _/-\o_ , ik was altijd Nokia-fan!

Echt een super telefoon, ik ben hem nu met de USB kabel aant bijwerken. Ff 40 Mb aan muziek erop, is met een 4-5 min bekeken! Je moet alleen wel veel drivers instaleren zeg, stuk of 5/6....

Super goede multi-media phone!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Straks proberen te halen bij de mediamarkt Groningen.. K750i + Orange 32,50 verlenging probeer het mee te krijgen voor de prijs van 2call.nl (€29) Hopen dat het lukt met hun laagste prijs garantie..

Mocht dit niet lukken.. Dan maar naar de Orange Shop .. €49,50 incl. service van de Orange shop!

Of hem halen bij de Mediamarkt voor Orange prijs.. Phonehouse heeft ook laagste prijs policy toch? Misschien is dat dan ook nog een optie..

Zijn er al foto's beschikbaar van vergelijkingen met andere foons/aanstekers ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijne staat klaar voor verzending. Eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
waarom mag ik geen berichtje plaatsen in t deel 2 - topic? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb hem ook maar verlengd bij 2call na de berichten hier. Met een beetje gelukig ontvang ik dan een non-rebranded toestel. T-Mobile kon hem al niet eens leveren dus dan maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Geen matches
Iemand vandaag al bevestiging van 2call gekregen (dat de phone verstuurd is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Laatst online: 17-09-2024
Geen matches
wow die gasten bij 2call gaan ut nog druk krijgen denk ik :)
Khoop wel dat ze er zoveel op voorraad hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04-2024
Geen matches
Heeft iemand al bevestiging gekregen van gsmhuis dat-ie verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vandaag de telefoon van 2call al binnen:D gister pas besteld..

wat een service, en wat een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
EasyB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:57:
Heeft iemand al bevestiging gekregen van gsmhuis dat-ie verstuurd is?
JA!!! Uurtje geleden!! Eindelijk!!! ik hoop dat ik hem morgen binnen heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
Geen matches
En wanneer heb jij em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Geen matches
Woei, ik heb 'm nu ook :D

The Phone House _/-\o_
Verkoper vroeg me of ik soms een SE liefhebber was (Ik had m'n P900 bij me)
Komt ie aangelopen met een SE tennistas, mocht ik gratis meenemen. _/-\o_ (Maak straks wel ff een foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 17:23
Geen matches
Ik nog steeds niet, komt dus omdat vodafone pas het abonnement goedkeurd als het nummerbehoud geregeld is. Voor die tijd verstuurd 2call de telefoon niet. Dit duurt tussen de 7 en 14 dagen. Er zijn nu 7 dagen om, dus kan best dat ik nog een week moet wachten :'( Probleem is dat ik niet meer kan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gaat het typen van de sms berichtjes sneller met de K750i dan bij de T630. Want dat was het enigste minpuntje van de T630 vond ik, langzame reactie met smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
EasyB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:03:
En wanneer heb jij em besteld?
Orderdatum: 18/ 4/2005

Kga even een theme proberen te maken... a la Gras is Groen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Geen matches
Uw orderstatus is gewijzigd:
Goederen staan klaar voor verzending

De goederen staan klaar voor verzending. Bij de eerst volgende zending, zullen wij uw goederen versturen.
Besteld bij Sitel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
Flint schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:05:
Woei, ik heb 'm nu ook :D

The Phone House _/-\o_
Verkoper vroeg me of ik soms een SE liefhebber was (Ik had m'n P900 bij me)
Komt ie aangelopen met een SE tennistas, mocht ik gratis meenemen. _/-\o_ (Maak straks wel ff een foto)
Bij phone-house hebben ze SE aktieweken. Hoor je altijd zo'n tas te krijgen (met ballen en nogwat geloof ik :))
Pff moet echt mijn S700 weten te verkopen. Kan ik ook een K750 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wat voor bluetooth-functies heeft de k750i?
ik hoop dat de k750i ook basis beeldverwerking ondersteund,
dat lijkt me wel want met de rob-1 kan hij dat wel!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:08:
[...]

Orderdatum: 18/ 4/2005

Kga even een theme proberen te maken... a la Gras is Groen... :)
Ouch,

Mijne besteld op 14/05....en nog niks. Op de site zelf staat ook nog "in nota". Nu ja, we hebben tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Woei, ik heb hem ook :P.

Nog een vraagje, wat kan je het beste doen voor je batterij? Eerst helemaal leeg maken en dan 12 uur achter elkaar opladen? (Zeiden ze bij BC) Of meteen 12 uur opladen? Of nog iets anders :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
volgens mij is het beter hem meteen in lader te leggen..

maar geen enkel aards persoon kan dat ding net nieuw hebben en er niet mee spelen..
dus lekker de batterij leegspelen en dan een goede nacht druppelladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Geen matches
Is hij al verkrijgbaar bij de Orange shops ? Want dan ga ik hem ook maar halen daar....wil hem morgen gewoon ergens kopen...en niet bij die dure PhoneHouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
frankvanhoesel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:30:
Is hij al verkrijgbaar bij de Orange shops ? Want dan ga ik hem ook maar halen daar....wil hem morgen gewoon ergens kopen...en niet bij die dure PhoneHouse :)
Las volgens mij een paar pagina's terug dat Phonehouse laagste prijs garantie heeft! Dus dan zal ik hem wel daar halen als ik jou was! Even een tasje extra!! :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Woeii! Morgen heb ik de mijne ook binnen!

Alleen wel een heeel raar probleempje; heb 'm besteld bij GSMtrack.nl, waar ik mijn huidige T-Mobile abo met 2 jaar verlengt heb (R150). Nu kreeg ik vanmiddag een mailtje met daarin een bevestiging dat hij verzonden is, en alle gegevens van mijn telefoon...waaronder een nieuw telefoonnummer? :?

Ook stond met dikke grote vette letters op het contract "Let op! Dit is een nieuw contract en geen verlenging". Klinkt best logisch, maar heb op de website nergens een andere methode kunnen vinden om te verlengen! Tevens stond op de "order-pagina" "T-mobile Relax 150 2jr Verlenging". Ik weet het nu dus ook ff niet meer. Heb ik nu 2 abo's lopen, of wordt zodra mijn eerste abo afloopt over 3 maanden deze automatisch omgezet incl nummer naam mijn nieuwe "verleng" abo wat ik heb aangevraagt? helaas is er niemand aanwezig op GT.nl, dus misschien dat er hier mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen matches
Kan je misschien het beste even T-mobile vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Geen matches
frankvanhoesel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:30:
Ik daar vanmiddag even langs om te kijken. Ik zal het dan wel even posten.
Hopelijk is het niet een Orange customized foon (met zo'n lelijk Orange logo)...
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:33:
[...]

Las volgens mij een paar pagina's terug dat Phonehouse laagste prijs garantie heeft! Dus dan zal ik hem wel daar halen als ik jou was! Even een tasje extra!! :P :)
Mja ik was gisteren bij the phonehouse en daar kostte hij meer dan 100 euri bij een 1-jarig Orange 32,50 abo.

[ Voor 33% gewijzigd door TheFruitNerd op 20-05-2005 14:38 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Geen matches
Las volgens mij een paar pagina's terug dat Phonehouse laagste prijs garantie heeft! Dus dan zal ik hem wel daar halen als ik jou was! Even een tasje extra!!
Website van Phonehouse : Heeft u uw toestel met hetzelfde abonnement en tarief elders goedkoper gezien? Informeer in de winkel hoe u 110% van het verschil terug krijgt. Geldt niet voor verkopen en aanbiedingen die worden aangeboden via het internet.

En waar staat dat hij maar € 49,- kost bij een € 32,5 verlenging 1 jaar bij de Orange shop? Kan dat op de website niet vinden namelijk. Want dan kan ik hem gewoon bij de Phonehouse halen.

[ Voor 3% gewijzigd door frankvanhoesel op 20-05-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijn eerste thema voor deze telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.grasisgroen.nl/download/theme_k750.jpg
Download

Binnenkort nummer twee: T610 / Z600 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:36:
[...]

Mja ik was gisteren bij the phonehouse en daar kostte hij meer dan 100 euri bij een 1-jarig Orange 32,50 abo.
Je moet dan aangeven dat je hem ergens anders goedkoper kan krijgen.. Dus OrangeShop 49.95.. Dan geven ze jou hem ook mee voor dat bedrag! Mochten ze ook werkelijk de laagste prijs policy hebben. Iemand die dit kan bevestigen??! Idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
frankvanhoesel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Website van Phonehouse : Heeft u uw toestel met hetzelfde abonnement en tarief elders goedkoper gezien? Informeer in de winkel hoe u 110% van het verschil terug krijgt. Geldt niet voor verkopen en aanbiedingen die worden aangeboden via het internet.

En waar staat dat hij maar € 49,- kost bij een € 32,5 verlenging 1 jaar bij de Orange shop? Kan dat op de website niet vinden namelijk. Want dan kan ik hem gewoon bij de Phonehouse halen.
Bericht op een paar pagina's terug.. even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Geen matches
frankvanhoesel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Ik ben vanochtend opgebeld door een vrouw van Orange Shop Zwolle (zei 49,95 euro met 32,50 1 jaar)

DUDES!! KOM OP MET DIE THEME'S!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door vanpeltje op 20-05-2005 14:47 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[...]

P.s.

Hier heb ik het gelezen.. Meer weet ik ook niet.. Ga zo even kijken bij MediaMarkt, OrangeShop, Phoenhouse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Geen matches
Ik ben vanochtend opgebeld door een vrouw van Orange Shop Zwolle (zei 49,95 euro met 32,50 1 jaar)
Maar dat betekend dat ik het eerst zwart op wit zal moeten hebben voordat de Phonehouse dat accepteerd. Misschien dat iemand een folder ofzo kan scannen waar dat instaat ? Of een prijslijstje ? Anders ga ik zelf wel ff langs de orange shop en laat ik het ff printen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Geen matches
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Ahum? Behalve bij mij in Hoorn dan... |:(
bij mij thuis is het echt niet leuk meer, 1 streepje bereik en wegvallende gesprekken
(samsung e710) met Orange
terwijl vrienden van mij met KPN lekker vol bereik hebben.

Ik ga nu mooi naar KPN, want die heeft nog altijd het beste bereik in NL (toch?)

[ Voor 4% gewijzigd door bitpixl op 20-05-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok gasten ,ik kom net v/d oranjesjop bergen op zoom, daa rkrijgen ze er morgen maar liefst 8 lieve k750i;tjes binnen...woohoo. Ze bellen als ze binnen zijn. Volgens mij leveren ze morgen overal in Noord-Brabant ofzo..ik zag Orange Breda; 20 stuks staan..dus morgen ff naar Oranjesjop gasten..
Oja kosten zijn idd €45,- / €49,- met een 1 jarig 32,50 abbo..

Is te doen toch?
k succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Damn, is ie eindelijk uit heb ik weer geen geld. Moest zo nodig een nieuwe videokaart hebbe 8)7
Word volgende maand dus. Ondertussen lees ik kwijlend naar jullie ervaringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is mogelijk dat mensen die een k750i hebben nog wat foto's met het toetstel kunnen maken en hier posten :P. En zou ook iemand kunnen checken of je films kan verkleinen en je ze op je SE k750i kan kijken hij heeft tenslotte mpeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:52:
Ok gasten ,ik kom net v/d oranjesjop bergen op zoom, daa rkrijgen ze er morgen maar liefst 8 lieve k750i;tjes binnen...woohoo. Ze bellen als ze binnen zijn. Volgens mij leveren ze morgen overal in Noord-Brabant ofzo..ik zag Orange Breda; 20 stuks staan..dus morgen ff naar Oranjesjop gasten..
Oja kosten zijn idd €45,- / €49,- met een 1 jarig 32,50 abbo..

Is te doen toch?
k succes ermee
Zelfde abbo. voor €29 incl. verzenden:
www.2call.nl
Gister besteld, vandaag goedgekeurd, en zal ook we vrij snel verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe zit het met het bereik van orange in omgeving Breda?

en als ik het goed begrijp kan ik het beste naar 2call.nl bellen dat ik daar een k750i wil bestellen, en zeggen dat ik em bij de phonehouse op ga halen?

PS: Wat meer foto's van dit godsgeschenk zijn natuurlijk van harte welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tja..ach maakt me nu ff geen kont uit...paps betaalt hem deze keer :) maar dat scheelt wel weer wat idd, en al helemaal met belcompany..die vragen er 90 eurootjes bij..
ff aan de knakkers die hem al hebben..

hoe bevalt het beestje?
filmpjes beetje kwaliteit?
al verbinding met computer gekregen? want met mijn t610 en 630 viel mij dit tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Greetoz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:15:
[...]

kanje dan niet net zo goed bij een internet shop de tel kopen voor 330 los :S? een prepaid kaartje los kost volgens mij 10 euro ofzo en dankrijg je nog 10 euro beltegoed ook dus of krijg je dan 330 euro op je prepaid :S?
Neejoh je moet geen los toestel kopen en dan nog is een extra prepaidkaartje! Als je een abbo afsluit krijg je een non-branded K750i je betaald 6 x 32,50 en 6x 22,50 = 330 euro bij elkaar. En dan betaal je daarbij nog is 30 of 50 of 90 euro voor je toestel. MAAAAAAR je hebt dan inderdaad gewoon 330 euro beltegoed!!! (en je toestel kost je dan 30 of 50 of 90 euro)
Wat jij wil doen is een toestel kopen van 350 euro (zonder beltegoed) dan ben je toch B)

Gewoon bestellen met orange-abbo, want dat is ALTIJD GELDIG. Al gebruik je die simkaart 3 jaar niet als je maar maandelijks je rekeningen betaald :) Orange is chilllll _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Geen matches
Of je kunt ook een los toestel nemen en een sim-only abonnement die gratis is of voor 4 euro per maand. Orange is hier in Zwolle ook shit, had binnenshuis geen bereik en in onze tuin......1 streepje! Bel je naar Orange: meneer, in uw gebied zitten voldoende Orange masten voor een goed signaal.... Stop ik m'n T-Mobile kaartje erin, hoppa volle ontvangst in huis! Buiten natuurlijk ook :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:36:
[...]

Ik daar vanmiddag even langs om te kijken. Ik zal het dan wel even posten.
Hopelijk is het niet een Orange customized foon (met zo'n lelijk Orange logo)...
Wees maar niet bang hoor! Die bestaan nog niet! Zal waarschijnlijk net zo gaan als met de K700i's toendertijd. De eerste paar weken krijg je gewoon de non-branded versie bij de Orange-shops en later zullen de Orange-branded K750i's worden ingevoerd. De eerstkomende dagen hoef je je dus geen zorgen te maken. (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hiero een video(tje). Op het einde ging het beetje hard waaien vandaar dat lawaai.

En twee foto's:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/timpdaddy/Games/DSC00004.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/timpdaddy/Games/DSC00005.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand hier ook last van dat je elke keer opnieuw T9 aan moet zetten als je een sms wilt schrijven ??

heel irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
ck2000nl schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:27:
Of je kunt ook een los toestel nemen en een sim-only abonnement die gratis is of voor 4 euro per maand. Orange is hier in Zwolle ook shit, had binnenshuis geen bereik en in onze tuin......1 streepje! Bel je naar Orange: meneer, in uw gebied zitten voldoende Orange masten voor een goed signaal.... Stop ik m'n T-Mobile kaartje erin, hoppa volle ontvangst in huis! Buiten natuurlijk ook :)
Tsjaa dat zou ook kunnen natuurlijk. Maar ja je bent nog steeds duurder uit. Los toestel 350 euro en dan zo'n sim-only. Volgens mij zitten daar ook nog allerlei addertjes onder het gras. Dus savonds bellen kost extra/ smsjes zitten niet in de bundel/ mmsjes niet in de bundel enzovoorst enzovoorts? Maar dit weet ik niet zeker hoor! Hoe zou dit nou kunnen? Dan koopt toch iedere gierige Nederlander een los toestel + sim only abbo? En er gaan nog steeds duizenden mensen naar de winkels dus tsjaa ben een beetje afhoudend op dat gebied :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:28:
Hiero een video(tje). Op het einde ging het beetje hard waaien vandaar dat lawaai.

En twee foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
Kan die alleen in .3gp formaat opnemen dus 144 x 176 pixels? Ik dacht grotere resolutie?
Qvga ofzo (oftewel 240 x 320)
Laat maar heb 't even gechecked op nieuwemobiel. Hmm jammer ik had eigenlijk gewoon verwacht dat die op dat formaat op zou kunnen nemen. Hmm naja :|

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 20-05-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hiero een filmpje van het o zo grote "lego-land".

Filmt dus met licht in het donker ook redelijk goed. Valt me alleen tegen hoe klein formaat het filmpje heeft...mja je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:29:
Iemand hier ook last van dat je elke keer opnieuw T9 aan moet zetten als je een sms wilt schrijven ??

heel irritant. :(
Nope, staat gewoon de hele tijd aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb enkele weken terug bij belbeter.nl de k750i besteld. Alleen zeggen ze nu al drie weken dat er een wachttijd is van 3 weken.
Jullie ervaringen mee? Weet iemand iets meer? Ik heb ze geemaild, maar zeggen dat ze gister het toestel verwachtten, maar dat ze pas kunnen uitleveren als sony levert. Lekker slim daar....
Sander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:01
Geen matches
Heb mijn orange abotje ook maar verlengt bij 2call. Contract en dergelijke via de mail even verstuurd. Ik zie hem volgende week vanzelf wel verschijnen. Het heeft niet zo'n haast. Iemand nog een 6230 kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Shit,ik heb nog niets gehad :(

Had em wel verwacht al hier... weet iemand of de TPG savonds ook nog pakketten uitreikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand ook of het bereik van orange in de omgeving groningen is, ik woon zelf namelijk in zuidlaren en wil wel orange abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Laatst online: 20-03 09:33
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:50:
Shit,ik heb nog niets gehad :(

Had em wel verwacht al hier... weet iemand of de TPG savonds ook nog pakketten uitreikt?
Nee, dat doen ze niet... Denk dat je anders toch nog een aantal dagen geduld moet hebben.

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Thijssie909 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:57:
[...]

Nee, dat doen ze niet... Denk dat je anders toch nog een aantal dagen geduld moet hebben.
Anderen hebben em met 2call al wel ontvangen, dus dat is mooi klote
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.