Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Auto - bookmark topics

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
Ik probeer zoveel mogelijk topics te volgen met onderwerpen als Access / Delphi / en nog wat dingen waar ik altijd op scan. Ik reageer vaak in die topics, en bookmark ze dan ook.
Deze topics komen veel voor, in verschillende subfora.

Zou het mogelijk zijn om een soort auto-bookmark optie te maken? Ik zie het dan zo voor me dat ik zoek-termen kan opgeven, en dat alle (nieuwe) topics die daar aan voldoen in 1x bij mijn bookmarks worden gezet. Dan kan ik ze daar vandaan lekker makkelijk door bladeren en posten.

Zijn er meer mensen die dat wat lijkt of ben ik de enige die op die manier de subfora door scant op zoek naar topics?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik zie er op zich ook wel wat in, aan de ene kant. Ik denk dat dit er echter zo snel zo veel zijn dat het nut ervan nogal verdwijnt. In mijn geval zou ik vooral kijken naar HTML / CSS / PHP / SQL . Dat zijn toch al snel een hele hoop topics. Dus persoonlijk zie ik er eigenlijk niet zo veel in :) .

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Boss schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:39:
Ik probeer zoveel mogelijk topics te volgen met onderwerpen als Access / Delphi / en nog wat dingen waar ik altijd op scan. Ik reageer vaak in die topics, en bookmark ze dan ook.
Deze topics komen veel voor, in verschillende subfora.

Zou het mogelijk zijn om een soort auto-bookmark optie te maken? Ik zie het dan zo voor me dat ik zoek-termen kan opgeven, en dat alle (nieuwe) topics die daar aan voldoen in 1x bij mijn bookmarks worden gezet. Dan kan ik ze daar vandaan lekker makkelijk door bladeren en posten.
Ehm.. OK, ik heb even in de db lopen loeren, en de afgelopen maand zijn er al 121 topics geweest die aan jouw voorwaarden (Access of Delphi in de titel) voldoen, en dan heb ik het nog geeneens over een fulltext search (waarvan je het resultaat eenvoudigweg zelf kunt opvragen ;) )

En ik denk niet dat jij elke maand met deze getallen aan extra bookmarks wilt opgescheept zitten ;)
Verder bevat de search, zoals ik hierboven al zei, deze functionaliteit, dus kun je die ook elke keer aanroepen (via een bookmark in je browser) zodat je een lijst krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door moto-moi op 14-12-2004 21:49 . Reden: admin sliep half i.e.i. :+ ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

bookmarks zijn niet bedoelt als een soort tracker; daar is andere software voor (RSS, HotTopic e.d.) :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.