-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
je kunt natuurlijk wel beter in iets worden door het vaak te doen, als in "oefening baart kunst"
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Die onthou-cursussen van RTL 5 werken echt, alleen natuurlijk niet zo spectaculair dat je in 1 dag 150 namen + bijbehorend gezicht kan onthouden...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
das niet tweaken... das gewoon de tempratuursensor of de pcspeaker disablenOp donderdag 04 januari 2001 00:36 schreef DeathKnight het volgende:
Je kan wel je lichaam tijdelijk tweaken tijdens een kewl feest
Alle nominale waarden overschrijden en hopen dat het zaak je niet doorfikt.>:)Op donderdag 04 januari 2001 00:39 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
das niet tweaken... das gewoon de tempratuursensor of de pcspeaker disablen
Verwijderd
deed mijn pc dat maar
dat is groeien... maar dat doen je benen ook... ook als je niet loopt.Op donderdag 04 januari 2001 03:22 schreef [YR]paladin het volgende:
nou, het schijnt dat het deel van je hersenen dat over je 3d-interpretatie van de omgeving gaat wel degelijk groeit als je meer omgeving ziet, dus je hersenen upgraden zichzelf continu aan de nieuwe eisen
deed mijn pc dat maar
Verwijderd
Plug&play!! Download even wat url's,forums,mp3z en een divx voor onderweg...Ideaal!
Is die stof ergens te verkrijgen, of lul ik nou uit me nek:?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Zaken waar jij het nu over hebt staan over het algemeen bekend als drugs, serieusOp donderdag 04 januari 2001 11:59 schreef eddepet het volgende:
das allemaal leuk en grappig, maar ik hoorde ooit eens dat door een bepaalde stof je hersenen 'nieuwe' neuro-blabla aanmaakt.
Is die stof ergens te verkrijgen, of lul ik nou uit me nek:?
Verwijderd
Verwijderd
Als ik een zelflerend programmatje op mijn compu draai dat bijv letters kan herkennen, dan zal ie na een week veel sneller een efficienter en meer letters kunne herkennen. Is mijn pc nu geupgrade (upgegrade, wat is je juiste term:?)? Nee, natuurlijk niet. Er wordt alleen maar efficientere programmacode gedaait, da's alles.
tweaken met drugs kan wel, want drugs werken echt "hardwarematig".
is wel een neetje link he........ een extra cooler op je kop instaleren is nou elemaal niet mogelijk heOp donderdag 04 januari 2001 20:23 schreef Zentair het volgende:
Dat je in de loop van je leven dingen zoals berere waarneming en leertechtnieken enzo leert wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk je hardware upgrade.
Als ik een zelflerend programmatje op mijn compu draai dat bijv letters kan herkennen, dan zal ie na een week veel sneller een efficienter en meer letters kunne herkennen. Is mijn pc nu geupgrade (upgegrade, wat is je juiste term:?)? Nee, natuurlijk niet. Er wordt alleen maar efficientere programmacode gedaait, da's alles.
tweaken met drugs kan wel, want drugs werken echt "hardwarematig".
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Een leerprogramma op een computer veroorzaakt geen upgrade, want de hardware verandert niet.
Verwijderd
De verbindingen veranderen, net zoals het magnetische dinges (weet ff niet precies hoe dat werkt) van de HD veranderd als er nieuwe dingen op komen te staan. Er komen nieuwe algoritmen en data op de "harde schijf in je hoofd" te staan. Dit is leren, niet upgraden.Door leren veranderen je hersenen wel. Er komen nieuwe verbindingen te liggen en de complexiteit steigt. Je krijgt wel geen nieuwe hersencellen
Verwijderd
jammer genoeg ken ik iemand die dat wel kan. De conrector van onze brugklassen bij ons op school (irri > die kent HEEL de school) Namen, geboortedatum, woonplaats etc.Op donderdag 04 januari 2001 00:22 schreef Dirk-Jan het volgende:
Die onthou-cursussen van RTL 5 werken echt, alleen natuurlijk niet zo spectaculair dat je in 1 dag 150 namen + bijbehorend gezicht kan onthouden...
verder zijn de hersenen gewoon net als een spier > je kan hem trainen
Verder ben ik het eens dat je je hersenen moet blijven stimuleren. If you don't use it, you lose it.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Verwijderd
uit onderzoek bleek dat dementie over het algemeen later wordt vastgesteld bij hoger opgeleiden.
dus blijkbaar kan je iets langer normaal functioneren.
"a mind is a terrible thing to waste"