Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Admin - bannedstatus weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Een significant gedeelte van de keren dat ik users op IP opzoek in de admin ben ik aan het controleren of bepaalde users kloons zijn van bestaande, gebande users. Om erachter te komen of een user daadwerkelijk geband is ben ik echter altijd twee klikken vanaf het lijstje met users verwijderd. Mijn vraag is daarom of de korte samenvatting die over een user wordt weergegeven in `action=lookup_user` ook kan worden weergegeven of deze user geband is. Mocht ruimte een probleem zijn kan er eventueel met kleuren gewerkt worden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In het overzicht van lookup_user waarin je een aantal nicks ziet staan, is dit al aanwezig? :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bijna alles heet lookup_user, mafkees :P
Als je een lijstje krijgt met mogelijke nicks (zoek bijv. eens op bla% ), in die lijst komt het onder de nick te staan.
edit:

Grmbl, stomme ele :/

[ Voor 11% gewijzigd door moto-moi op 14-12-2004 21:05 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik bedoel bijvoorbeeld dit overzicht. Hoe kan ik snel zien wie er op dat IP reeds geband is
Bijna alles heet lookup_user, mafkees
Tijd voor wat meer inconsistentie en duidelijkere namen dan maar ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat overzicht geven ik en ele dus net een uitleg, muts.. ;)
Dat zit er dus in
Zoek maar eens op '|IA' dan is de bovenste gelijk raak ;)

Anyways, not a bug, en de feature zit er al in, ergo: slotje \o/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.