Mijn neefje wordt binnenkort 3 jaar en ik wil hem een kindercomputer geven. Ik zoek iets wat op de tv is aan te sluiten en het moet voornamelijk een educatief karakter hebben. Zelf heb ik gekeken naar Vtech en dan voornamelijk naar de V.smile. Heeft iemand ervaring met dit apparaat of iemand een beter idee?
Ik ben benieuwd.
Kijk eens op http://www.goliathgames.n...at=Speelgoed&language=ned
en dan helemaal onderaan. Daar zie je 3 eenvoudige spelcomputers staan. Er zitten vijf spellen in en heel eenvoudig in gebruik. Je hebt alleen een joystick en een ronde knop om op te drukken. Het kost maar iets van €30,- maar dan heb je geen educatief speelgoed.
Voor zover ik weet zijn er alleen maar educatieve "spellen" op de gewone computer verschenen. Of je moet zo'n dure "laptop achtige" spelcomputer bij de speelgoedwinkel hebben.
en dan helemaal onderaan. Daar zie je 3 eenvoudige spelcomputers staan. Er zitten vijf spellen in en heel eenvoudig in gebruik. Je hebt alleen een joystick en een ronde knop om op te drukken. Het kost maar iets van €30,- maar dan heb je geen educatief speelgoed.
Voor zover ik weet zijn er alleen maar educatieve "spellen" op de gewone computer verschenen. Of je moet zo'n dure "laptop achtige" spelcomputer bij de speelgoedwinkel hebben.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mm... educatief element is een must. En voor de pc is hij nog te jong, hij zit vooral te rammen op de toetsen, maar vindt het wel erg leuk.
Rammen op de toetsen:P
Daar is dat ding erg geschikt voor. Het heeft maar 1 knop dus is het ook niet te moeilijk voor hem. Alleen weet ik niet of de spellen veel voor hem zijn. Dat zou je nog even ergens moeten opzoeken. Of vraag het aan iemand op het forum.
Daar is dat ding erg geschikt voor. Het heeft maar 1 knop dus is het ook niet te moeilijk voor hem. Alleen weet ik niet of de spellen veel voor hem zijn. Dat zou je nog even ergens moeten opzoeken. Of vraag het aan iemand op het forum.
Verwijderd
Niet helemaal waar .Coldcat schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:36:
Rammen op de toetsen:P
1 grote knop , en dan nog gekleurde knoppen .
Voor de rest , is het wel leuk .
Pooh spel valt een beetje tegen , en het aanbod van spellen is ook
nog niet echt groot , maar ja is ook pas nieuw .
Wat ik makkelijk vind is dat de " joystick " voor links
en rechtshandig geschikt is .
Voor de TS , let op waar je hem gaat halen .
Heb gemerkt dat je niet overal het zelfde krijg .
Waar wij hem gehaald hebben kregen we een extra
joystick en ac-adapter ( schijnt niet standaard te zijn

Zonder die adapter ben je aangewezen op batterijen
Mijn zoontje ( 3jr )is er in ieder geval helemaal weg van
tik een oude C64 op de kop
worked for me (maar kwas 5, das ietsjes ouder)
worked for me (maar kwas 5, das ietsjes ouder)
Het is inderdaad ook een goed idee maar dan moet je wel op de kwaliteit letten. Meestal zijn die dingen niet meer goed. De controllers zijn deels stuk en zo.
Bedankt voor alle reacties, maar ik zoek geen vereenvoudigde spelcomputer. Er moet echt educatieve software voor zijn. Zelf heb ik alleen de V.smile gevonden. Zijn er bij jullie meer van dit soort systemen bekend en ik ben vooral benieuwd naar ervaringen met de V.smile.
@ts volgens mij heeft Hunger er ervaring mee.
Wellicht kan hij aangeven waar hij hem gekocht heeft?
Wellicht kan hij aangeven waar hij hem gekocht heeft?
ping 127.212.23.124
Mijn dochtertje van 2 flipt helemaal als ik de V.Smile uitzet 
Het is herkenbaar voor de kids en hoewel ze er nog niet echt heel van snapt vind ze het wel heel leuk om te doen...
Wij hebben ook links en rechts gekeken, maar kwamen ook niet verder dan de V.Smile

Het is herkenbaar voor de kids en hoewel ze er nog niet echt heel van snapt vind ze het wel heel leuk om te doen...
Wij hebben ook links en rechts gekeken, maar kwamen ook niet verder dan de V.Smile
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Pagina: 1