[Hotmail] Krijg NU een 25mb inbox op je eigen account!

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02 19:15
Hoewel MSN al tijden loopt te roepen dat binnenkort iedereen naar de 250MB gaat, kun je nu alvast zorgen dat je een 25mb account krijgt, waarna je in januari gewoon zult worden ge-upgrade worden naar een 250MB account.
Hier is wat je moet doen:
Stap 1:
Log in op je hotmail en klik rechts-bovenin op het knopje "Instellingen"

Stap 2:
Ga naar het "Mijn profiel" submenu

Stap 3:
Vul hier de volgende informatie in:
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332
Controleer ook even of je volgens de ingevulde geboortedatum wel ouder dan 13 bent, doe je dit niet dan kom je je account niet meer in zonder toestemming van een ouder met creditcard...

Stap 4:
Sla deze informatie op en ga weer terug naar het "Instellingen" scherm

Stap 5:
Ga nu naar het "Taal" submenu

Stap 6:
Verander de taal naar Engels, en sla dit op.

Stap 7:
Ga naar http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose, of als die link niet werkt naar http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043 en druk daar dan telkes doorgaan tot je bij het schermpje van de screenshot komt...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/yoyordi/msn.JPG

LET OP: Voor je deze stap gaat doen is het aangeraden om belangrijke mailtjes te backuppen! tijdens de tests van **KNIP** is er geen mail verloren gegaan, maar het zou misschien wel kunnen gebeuren!

Stap 8:
Druk nu op "Close Account" (Je account zal niet verloren gaan, lees alvast de volgende stappen maar vast door als je het niet vertrouwd)

Stap 9:
Ga nu weer terug naar hotmail, en log in met je oude adres en wachtwoord

Stap 10:
Je krijgt nu bericht dat je gereserveerde account is geactiveerd.
Je zal ook een aantal vragenlijsten moeten invullen met aanbiedingen van Hotmail.com, deze kun je gewoon invullen naar eigen wens.

Klaar!

Je inbox is nu 25mb, en als het goed is staan al je mailtjes er nog gewoon in.
Je kan je taal en adres nu weer gewoon terugzetten, maar je word aangeraden hier nog ongeveer een maand mee te wachten.
Kheb het zelf ook geprobeerd en heb nu dus een 25MB accountje :) Het werkt echt, en het mooie is, het is niet eens illegaal :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/yoyordi/msn1.JPG

offtopic:
Kheb de bron maar weggehaald en geknipt omdat er wat minder legale content op staat..

[ Voor 5% gewijzigd door w0w op 14-12-2004 18:33 ]

Verwijderd

MSN Hotmail krijgt grote upgrade

staat hier al een tijdje in vermeld.......

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Dus als ik het goed begrijp wordt je inbox vergroot omdat Hotmail 'denkt' dat je een Amerikaan bent? Wat gebeurd er als je je adres e.d. weer terug veranderd? Ik neem aan dat het gewoon 25 MB blijft.

Verder natuurlijk goed geprobeerd, ik heb geen hotmail, maar misschien handig voor in de toekomst :).

• w0w
Oh sorry.. ik had nog wel gezocht naar topics specifiek voor deze tip maar ik had niet in dat topic gekeken.. sorry daarvoor!
Bobje schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:36:
Dus als ik het goed begrijp wordt je inbox vergroot omdat Hotmail 'denkt' dat je een Amerikaan bent? Wat gebeurd er als je je adres e.d. weer terug veranderd? Ik neem aan dat het gewoon 25 MB blijft.

Verder natuurlijk goed geprobeerd, ik heb geen hotmail, maar misschien handig voor in de toekomst :).
Jup dat begrijp je goed, de Amerikanen worden dus weer lekker voorgetrokken :) Ik heb de taal en het land alweer verandert en heb nog steeds 25MB :)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb men adres ook tijd geleden op amerika gezet en kreeg gewoon een 250 mb inbox. Dacht dat je altijd een 250 kreeg? 25 heb ik nog nooit gezien.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

tozzke

aka tozzert

als je je land op US zet... heb je binnen een dag 250MB tot je beschikking

dit heb ik 2 weken geleden ofzo uitgevoerd en het werkte

250MB, dus geen gezeik meer dat ik m'n inbox moet opschonen, HEERLIJCK \o/

Verwijderd

Het werkt, net ook gedaan. Bedankt lieve topicstarter:D

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij werkt het ook :) Wel handig, want met al die spam en 2MB was mn account binnen 2 week vol als ik het niet opruim.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
ik heb al een hotmail account van 250 mb ik weet ook niet hoe het komt dat ik ineens een inbox van 250 mb heb. maar het is wel handig :*)
ik heb ook niks met de landinstellingen gedaan, gwoon niks gedaan en toch een 250 mb account, dat is nog eens handig

[ Voor 39% gewijzigd door successor op 14-12-2004 18:48 ]

Out of the box? What box? There is no box.

Verwijderd

Gewoon stap 1 t/m 6 doen, en binnen een week heb je 250MB. Nix geen mailtjes kwijt etc. De betere oplossing dus :)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

ook even gedaan, en het werkt :) Niet dat ik het nodig heb maar kan toch altijd handig zijn :)

stap 1 t/m 6 doen om 250 mb te krijgen heb ik een tijdje geleden ook al gedaan maar dat heeft nog niet gewerkt.

Last.fm

Verwijderd

w0w schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:31:
en het mooie is, het is niet eens illegaal :)
ik wil natuurlijk geen moraalridder uithangen, maar je gaat een overeenkomst aan (of eigenlijk wijzig je een bestaande overeenkomst) onder valse voorwendselen. in goed nederlands noemen we dat oplichting :Y)

verder: ja dit werkt, maar volgens mij ben ik dit weken geleden ook al tegengekomen op dit forum.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 18:55 ]

Verwijderd

Ik heb al een tijdje 250mb opslag door mijn adres naar florida te verhuizen ;)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb er eentje nog op 2 mb en een op 25mb en een andere op 250mb. weet niet waarom die ene 25 mb geworden is, maar het is geen punt. ik vind het al genoeg, maar 250 mb is beter.

100 mb zoals bij yahoo is meer dan genoeg vind ik, wat meer meespeelt is de max. grote van attachments..

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
helemaal top!! heb nu 25mb en gewoon in het nederlands weer gedaan! werkt toppi! bedankt _/-\o_

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 15:29

markvt

Peppi Cola

Ik heb al 250MB zo'n 2 maanden inmiddels :d

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zit ook met 250 MB. 25 MB is dus totaal niet interessant.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
robert-630 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:58:
[...]. weet niet waarom die ene 25 mb geworden is, maar het is geen punt. [...].

[...]..
Omdat hotmail even tijd nodig heeft om je de volledige 250mb te geven. Binnen een maand zal je de grootte dus van 25, naar 250mb veranderen
als het goed is...

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 13:39

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb 1024 MB, helemaal gratis :P

- Leve googles gmail -

Maar goed, sinds google heb ik mijn brakke spamhotmailaccounts afgeschaft :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

Ik heb helemaal niets gedaan en heb gewoon een NL adres ingevuld jaren geleden en heb tot mijn grote verbazing een mailbox van 250 MB. Gisteren was het nog 2 geloof ik. Dus die Amerikanen worden niet echt voor getrokken.

• w0w
metal14 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:
Heb men adres ook tijd geleden op amerika gezet en kreeg gewoon een 250 mb inbox. Dacht dat je altijd een 250 kreeg? 25 heb ik nog nooit gezien.
Ik dacht zelf ook altijd alleen maar óf 2MB, óf 250MB, óf 2GB, van 25MB had ik nog nooit gehoord bij Hotmail maar toch hoor je mij niet klagen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:40:
Het werkt, net ook gedaan. Bedankt lieve topicstarter:D
Graag gedaan :>
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:49:
Gewoon stap 1 t/m 6 doen, en binnen een week heb je 250MB. Nix geen mailtjes kwijt etc. De betere oplossing dus :)
Bij deze methode raak je ook geen mailtjes kwijt. Er is tot dusver nog niemand geweest die z'n mailtjes kwijt is geraakt door deze methode, en na verloop van krijg je ook gewoon 250MB :)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:53:
[...]

ik wil natuurlijk geen moraalridder uithangen, maar je gaat een overeenkomst aan (of eigenlijk wijzig je een bestaande overeenkomst) onder valse voorwendselen. in goed nederlands noemen we dat oplichting :Y)
Mja oplichting... kvind het meer een beetje de waarheid verdraaien van waar je woont :P Overigs vind ik het wel zeer slecht van msn dat ze alleen de Engels sprekende Amerikanen voortrekken. Als ik daadwerkelijk in Amerika had gewoont maar ik had de taal gewoon op Nederlands gezet had ik hier niet van kunnen profiteren :?
DaannO schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:00:
helemaal top!! heb nu 25mb en gewoon in het nederlands weer gedaan! werkt toppi! bedankt _/-\o_
Graag gedaan ! :>
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:02:
Ik zit ook met 250 MB. 25 MB is dus totaal niet interessant.
Misschien dat het voor jou niet interessant is, het merendeel van de mensen heeft nog steeds een 2MB accountje en voor hen is het dus weldegelijk interessant!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:08:
Ik heb helemaal niets gedaan en heb gewoon een NL adres ingevuld jaren geleden en heb tot mijn grote verbazing een mailbox van 250 MB. Gisteren was het nog 2 geloof ik. Dus die Amerikanen worden niet echt voor getrokken.
Ze worden weldegelijk voorgetrokken. Alle Amerikanen krijgen een 25MB account, en slechts 0,1% van de Nederlanders krijgt nu al 25MB/250MB. De mensen die roepen dat ze al met hun Nederlandse Hotmail 250MB hebben hebben waarschijnlijk gewoon geluk gehad...

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 21:20

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Shapeshifter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:08:
Ik heb 1024 MB, helemaal gratis :P

- Leve googles gmail -

Maar goed, sinds google heb ik mijn brakke spamhotmailaccounts afgeschaft :)
Correctie: 1000 mb
Desalniettemin, best wel lekker. En Gmail is stukken sneller dan Hotmail, alleen is het Bèta, af en toe dus serverprobleempjes, maar dat heeft hotmail ook steeds vaker.

Life is not about specs, it is about joy!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het opslagaantal belangrijk vind vraag ik me af waarom je uberhaupt gekozen hebt voor Hotmail? Er zijn (waren) tig diensten die veel meer bieden voor het zelfde geld: Niks. Als je gekozen hebt voor Hotmeel moet je niet zijken dat je een minder aantal MB opslag ruimte krijgt, het is je eigen keuze geweest.

Ik kan me het goed voorstellen dat Microsoft niet iedereen ineens de extra ruimte geeft, technisch gezien is het makkelijker bij te houden de gebruikers in fases te upgraden in plaats van alles van de ene op de andere dag.

bartvl: 1000 Megabit opslagruimte? Als je dan toch gaat corrigeren . . .

[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 14-12-2004 19:21 ]

🌞🍃

Verwijderd

w0w schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:12:
Misschien dat het voor jou niet interessant is, het merendeel van de mensen heeft nog steeds een 2MB accountje en voor hen is het dus weldegelijk interessant!
voor mij bijv is het HEEL interessant. ik ben dit iig nergens tegengekomen. dank u lieve TS _/-\o_

offtopic:
ennuh... tis en blijft oplichting :P maar niet in de hoedanigheid dat wie dan ook er echt zal onderlijden. we trekken op deze manier onszelf voor de upgrade die we nog gaan krijgen ooit :P

overigens denk ik dat we zo wel snel door de mand vallen als we de tijdnotatie ongewijzigd laten? bij mij staat ie op GMT +1 of zo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 19:24 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit is al in meerdere topics aan bod geweest, oa hier: MSN Hotmail krijgt grote upgrade

Dit topic is dus ook niet echt nodig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.