Toon posts:

Win XP Pro problemen met laden van gevens

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem doet zich voor.

Mijn I/O media functioneerd niet naar behoren. Dan heb ik het over: diskette/cd rom /cd rw/dvd/usb -stick. Bijvoorbeeld als ik een cd wil afspelen, herkend ie het station wel, maar kan ie de inhoud niet weergeven.

Het vreemde is als ik een cd in de speler doe, of de usb stick aansluit voordat xp prof opgestart is, dan pakt hij de betreffende media wél. Hoe kan dit?

Specificatie systeem:
-P4 2,4 ghz
-Win XP Prof.
-512 mb DDR Pc2100 DIMM
-DVD 15x/cd 48x_LG IDE
-philips CD RW 2010
-Creative Rhomba mp3 speler 256 MB
-etc.

Aangezien het systeem het voorheen wél deed, neem ik aan dat het met win xp te maken heeft.
Het probleem is dat xp alle devices herkend maar dat niet de gegevens laad van: diskette/cd rom /cd rw/dvd/usb-stick. Terwijl ie dat wél doet, wanneer je een medium vult voordat je XP opgestart hebt.

Ik hoor het wel.

Gr,
Jean-Paul

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-03 17:33
je hoeft niet zo te schreeuwen hoor

ik snap je verhaal niet helemaal, in welke speler doet je cd het niet?
is het alleen met 1 cd of met allemaal?
en wat heb je veranderd waardoor hij het niet meer deed?

probeer eens zoveel mogelijk spelers eraf te halen en probeer een andere kabel om te kijken offie het wel doet. evt veilige modus kijken ofzo

[ Voor 26% gewijzigd door LinuZZ op 14-12-2004 19:13 ]

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:55
Probeer windows eens opnieuw te installeren...

en alles bold maken hoeft nou ook weer niet, ben niet blind ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat is er mis met jouw vorige topic :? CDRW/DVD speler en USB MP3 stick: inhoud wordt niet gezien Ga daarmee verder :)

Dit topic is gesloten.