Eerst maar even me system specs, daaronder zal ik het probleem uitleggen (btw. niks is overgeclocked)
AMD ATHLON XP2400+
Sapphire Radeon 9250 (256mb)
768MB DDR PC2100
Elitegroup k7vta3v5 mobo (flash tot .0G)
2x80GB WDC 7200RPM
Audigy LS geluidskaart
en nu maar het probleem, ik heb met een paar actuele games (UT2004 en Half-life2 : Counter-strike source) het probleem dat als ik verderweg sta van objecten dat de textures 'niet meer passen' de textures worden blokkerig en onduidelijk en daardoor zie je veel m inder goed dingen, dit gebeurt trouwens alleen bij Wapens Static meshes, en Popetjes, niet bij gewone solid textures. in HL2 heb ik dit opgelost door gewoon Trilineair filtering weer aan te zetten. maar bij CS: Source (zelfde engin) werkt dit niet
, en ook in UT2004 werkt het aan zetten van deze optie niet, ik draai de nieuwste ATI drivers (4.11) en ik heb dit zelfde probleem ook al eens gezien bij een Radeon 9200 256MB van CLub3d
hieronder 2 plaatjes uit CS: source om te laten zien wat ik precies bedoel
de rare

de normale van dichtbij
AMD ATHLON XP2400+
Sapphire Radeon 9250 (256mb)
768MB DDR PC2100
Elitegroup k7vta3v5 mobo (flash tot .0G)
2x80GB WDC 7200RPM
Audigy LS geluidskaart
en nu maar het probleem, ik heb met een paar actuele games (UT2004 en Half-life2 : Counter-strike source) het probleem dat als ik verderweg sta van objecten dat de textures 'niet meer passen' de textures worden blokkerig en onduidelijk en daardoor zie je veel m inder goed dingen, dit gebeurt trouwens alleen bij Wapens Static meshes, en Popetjes, niet bij gewone solid textures. in HL2 heb ik dit opgelost door gewoon Trilineair filtering weer aan te zetten. maar bij CS: Source (zelfde engin) werkt dit niet
hieronder 2 plaatjes uit CS: source om te laten zien wat ik precies bedoel
de rare
de normale van dichtbij