Toon posts:

Provision DVD speler storing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een Provision DVD speler, B-merk. Kan ook geen type nummer vinden op het apparaat maargoed. Heb een probleempje met het geluid van de DVD op de TV. Wanneer ik een DVD afspeel hoor ik het geluid goed van de DVD maar tussendoor hoor ik ook wat zachter het geluid van een tv-zender. Ook als ik eerst mijn kanaal op 0 zet waar geen zender op staat krijg ik nog dit achtergrond geluid terwijl ik de DVD afdraai. Het is een soort DVD speler die alle kanalen als het ware "overschrijft" met het beeld en geluid van de DVD, dus op elke zender als ie aanstaat is dan de DVD te zien. Weet iemand hoe dit op te lossen valt of waar het aan kan liggen dat ik op de achtergrond geluid van een TV zender hoor? Alvast bedankt.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het lijkt mij dat dit toch aan je televisie, of anders aan een te brakke scartkabel ligt...
Doet ie het ook als de antennekabel eruit is?

En dat ie op elke zender de dvd laat zien, is ook een beetje vreemd...

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Goed fatsoenlijk spul kopen
Slotje :P

Neej effe serieus ik ken het probleem maar dit heeft te maken met hele slechte bekabeling van coax etc. Probeer dit eens uit.

Trek je coax kabel eruit zodat je geen tv zenders meer kan ontvangen probeer dan nog eens de dvd af te spelen deze is dan als het goed is van zeer goede kwaliteit. Het probleem waar jij het over heb doet zich vaker voor bij oudere apperatuur en slechte bekabeling.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Heb et geprobeerd met antenne er uit, nerges last van toen. Kan ook eigenlijk best wel dat het aan de TV ligt, ding is al zon 10 jaar oud :X .

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Wat ik dus al zei komt vaker voor bij oude tvs etc :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend