Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Server-side transformeren en als CSV naar je browser sturen, of gewoon lokaal iets als xsltproc gebruiken en het hele HTTP gebeuren overslaan.
xsltproc is niet echt een optie want dan komt er weer een applicatie bij. En we proberen juist alles bij elkaar te houden.Onno schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:07:
Server-side transformeren en als CSV naar je browser sturen, of gewoon lokaal iets als xsltproc gebruiken en het hele HTTP gebeuren overslaan.
Server side omzetten is eigenlijk een laatste optie
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Het komt er inderdaad op neer dat de transformatie van de browser zo is dat je niet echt de output te zien krijgt van de transformatie. Je zal dus of moeten zorgen dat de transformatie al op de server plaatsvindt (bijvoorbeeld via PHP), of je moet het op de client doen (en dat is kennelijk geen optie).
Rustacean
Nou de output krijg ik wel te zien alleen als ik dan die pagina opsla "save as" dan slaat hij niet de output op maar de achterliggende xml file. En dat is niet de bedoelingManuzhai schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:31:
Het komt er inderdaad op neer dat de transformatie van de browser zo is dat je niet echt de output te zien krijgt van de transformatie.
Pagina: 1