[xsl] save as csv

Pagina: 1
Acties:

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58

drice

Loading...

Topicstarter
Ik format een xml file met behulp van een xsl file naar een csv file.
Nu probeer ik de csv file via mijn webbrowser op te slaan naar een bestand.
De inhoud hiervan is echter nog steeds mijn xml file en niet het ge-interprete csv bestand.

Ik heb al geprobeerd de output te veranderen
code:
1
<xsl:output encoding="iso-8859-1" indent="no" method="text" omit-xml-declaration="no"/>

Maar dit werkt helaas niet.
Het kopieeeren van de output en plakken in een text file is ook een optie maar het moet makkelijker kunnen lijkt me

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Server-side transformeren en als CSV naar je browser sturen, of gewoon lokaal iets als xsltproc gebruiken en het hele HTTP gebeuren overslaan.

• drice

drice

Loading...

Topicstarter
Onno schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:07:
Server-side transformeren en als CSV naar je browser sturen, of gewoon lokaal iets als xsltproc gebruiken en het hele HTTP gebeuren overslaan.
xsltproc is niet echt een optie want dan komt er weer een applicatie bij. En we proberen juist alles bij elkaar te houden.

Server side omzetten is eigenlijk een laatste optie

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En dan dus de enige. :)

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Het komt er inderdaad op neer dat de transformatie van de browser zo is dat je niet echt de output te zien krijgt van de transformatie. Je zal dus of moeten zorgen dat de transformatie al op de server plaatsvindt (bijvoorbeeld via PHP), of je moet het op de client doen (en dat is kennelijk geen optie).

Rustacean

• drice

drice

Loading...

Topicstarter
Manuzhai schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:31:
Het komt er inderdaad op neer dat de transformatie van de browser zo is dat je niet echt de output te zien krijgt van de transformatie.
Nou de output krijg ik wel te zien alleen als ik dan die pagina opsla "save as" dan slaat hij niet de output op maar de achterliggende xml file. En dat is niet de bedoeling

Pagina: 1