Tjo peeps of GoT
Ik wil mijn amd 2000xp overclocken alleen kan niet genoeg informatie vinden om te gaan beginnen. Heb al het een en ander opgezocht en ook de search functie gebruikt maar daar staat niet egt specefieke informatie tussen (sorry wil niemand beledigen)
In mijn Bios kan ik hellaas niet de vermedigvuldingings factor (van de processor) instellen (staat op 10x)
Ik kan wel de FSB instellen (varieerend tussen 166 en 200) maar als ik de FSB instel gaat ook de agp en pci snelheid omhoog en gaat daardoor de videokaart en de geluidskaart niet naar de knoppen???
Dit is mijn systeempje (al wat ouder staat al 2 jaar te draaien ofzo)
AMD Athlon 2000XP (voltage 1,7 volt)(max speed volgens gigabyt maindboard manager 2800mhz)
Mobo: Gigabyte GA-7VAXP
Ati Radeon 9000pro
AC97 sound chipset
256mb ram (weet ut das weinig maar komt binnenkort 1024 in)
Standaard cooling + 2 case fan's (CPU is ongeveer 45 graden tops)
Graag een berichtje hierover om iemand die nieuw is in overclocken te helpen
Ik wil mijn amd 2000xp overclocken alleen kan niet genoeg informatie vinden om te gaan beginnen. Heb al het een en ander opgezocht en ook de search functie gebruikt maar daar staat niet egt specefieke informatie tussen (sorry wil niemand beledigen)
In mijn Bios kan ik hellaas niet de vermedigvuldingings factor (van de processor) instellen (staat op 10x)
Ik kan wel de FSB instellen (varieerend tussen 166 en 200) maar als ik de FSB instel gaat ook de agp en pci snelheid omhoog en gaat daardoor de videokaart en de geluidskaart niet naar de knoppen???
Dit is mijn systeempje (al wat ouder staat al 2 jaar te draaien ofzo)
AMD Athlon 2000XP (voltage 1,7 volt)(max speed volgens gigabyt maindboard manager 2800mhz)
Mobo: Gigabyte GA-7VAXP
Ati Radeon 9000pro
AC97 sound chipset
256mb ram (weet ut das weinig maar komt binnenkort 1024 in)
Standaard cooling + 2 case fan's (CPU is ongeveer 45 graden tops)
Graag een berichtje hierover om iemand die nieuw is in overclocken te helpen
Save Water Drink Beer