Is het mogelijk om twee muizen tegelijkertijd te gebruiken onder OSX 10.3? Ik bedoel eigenlijk 2 verschillende cursors die ik dan elk aan 1 muis kan toewijzen. Dus 2 pijltjes waarvan ik er eentje op m'n tweede beeldscherm kan gebruiken zonder dat de muis op het andere beeldscherm ook mee gaat doen. Misschien ergens een handige utility die dit zou kunnen realiseren?
Nee
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Er was wel een een of andere text-editor waarmee je met meerdere mensen tegelijk aan een project kon werken via internet of op dezelfde computer, ook met een extra toetsenbord en muis, maar of die nu verschillende invoer hadden weet ik niet.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Volgens mij was dat alleen bij de DOS versie. Windows zelf ondersteunt ook maar 1 muiscursor.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:17:
onder windows kon het iig wel, daar had je Settlers waar je dan in splitscreen tegen elkaar kon spelen op 1 computer met 2 muizen.
maar zoiets ben ik op de mac nog nooit tegengekomen. als ik hier 2 verschillende muizen aansluit doen ze het allebei, maar heb je echter idd maar 1 cursor. maar dat laatste wist je natuurlijk al
Verwijderd
SubEthaEdit dat is wat je bedoeld denk ik, dat gebruiken wij hier ookJohnny schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:34:
Er was wel een een of andere text-editor waarmee je met meerdere mensen tegelijk aan een project kon werken via internet of op dezelfde computer, ook met een extra toetsenbord en muis, maar of die nu verschillende invoer hadden weet ik niet.
Voor de TS, staat er niks op versiontracker? google? enz?!
Volgens mij is dit wel mogelijk...
Oh ja? http://cpnmouse.sourceforge.net/Bigs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:39:
Volgens mij was dat alleen bij de DOS versie. Windows zelf ondersteunt ook maar 1 muiscursor.
Het zal zeker wel mogelijk zijn met OSX maar ik heb echt geen idee hoe je zoiets kan realiseren.
Maar het antwoord blijft: nee, er is geen driver of software op dit moment die meerdere cursors ondersteunt.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:06:
Kijk mensen, dat is al iets meer dan alleen maar NEE. Dat geeft hoop.
SubThaEdit is een Rendezvous collaborative text-edit proggel om gezamenlijk over een netwerk aan 1 document te werken.
Da's iets heel anders.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
afaik is het onder windows ook niet mogelijk met 2 cursors te werken. Dat settlers het kon is denk ik meer te wijten aan een slimme programmeur dan aan windowsVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:17:
onder windows kon het iig wel, daar had je Settlers waar je dan in splitscreen tegen elkaar kon spelen op 1 computer met 2 muizen.
maar zoiets ben ik op de mac nog nooit tegengekomen. als ik hier 2 verschillende muizen aansluit doen ze het allebei, maar heb je echter idd maar 1 cursor. maar dat laatste wist je natuurlijk al
Pagina: 1