Halle, ik heb gisteren een reactie geplaatst tav de winkel Silverview, maar die is verdwenen. Mij reactie ging over het feit dat alle beoordelingen vol 10-en stonden om de meest idiote redenen en het hele personeelsbestand daar volgens mij alles ingevuld heeft. Waarom is mijn reactie daar nu weg? Het valt me trouwens op dat de hele shopsurvey volstaat met beoordelingen die duidelijk door eigenaar/personeel/vrienden/bekenden/familie zijn gemaakt.
Move to Buyers Zone, daar komt een shopsurvey beter tot z'n recht.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Je ShopSurvey-reactie is verwijderd omdat dergelijke meldingen gewoon niet thuishoren in de ShopSurvey, die is enkel bestemd voor ervaringen. Je hebt hier uiteraard ook een mail over ontvangen. In je profiel op de FP staat wel een ander e-mailadres vermeld dan in je profiel op GoT (namelijk ho....19@hotmail.com), misschien is dat adres niet meer actief.
Als je denkt dat een ShopSurvey-pagina reacties bevat die 'onrechtmatig' geplaatst zijn, kan je dat melden op buyerszone (apenstaartgeval) tweakers.net.
Als je denkt dat een ShopSurvey-pagina reacties bevat die 'onrechtmatig' geplaatst zijn, kan je dat melden op buyerszone (apenstaartgeval) tweakers.net.
[ Voor 19% gewijzigd door Steve op 14-12-2004 16:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()