Toon posts:

[XP] Hotmail werkt niet op 1 account, andere wel? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn pc (windows xp) heb ik 3 accounts (1 zonder rechten en 2 met alle rechten). Nu kan ik op mijn account hotmail niet uitlezen via internet, maar wel via outlook. Ook kan ik geen spelletjes spelen (behalve boter kaas en eieren) met msn. Ga ik naar het andere account (met alle rechten), dan lukt het wel. Er zit schijnbaar iets fout in mijn account, maar waar?? Wie weet een oplossing? :? |:(

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 22:59

WPN

maak nog een nieuw account aan zonder die rechten, en kijk of die het wel kan

zo ja dan zit je profile in de kluts en gooi je gewoon weg

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-04 00:43
Heb je een firewall??

Kijk dan eens of je toevallig svchost.exe geblokt hebt, deze zorgde bij mij ervoor dat msn het niet meer deed, en dat ik niet meer op de website hotmail.com kwam (ook messenger.msn.nl deed het dan niet) Programma toestaan gaf wonderen ;)

Wanna play?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien is het een goed idee als je begint met goed uitleggen van je probleem. Wat gaat er precies fout? Krijg je foutmeldingen oid? Wat heb je verder al geprobeerd? Heb je dit ook bij nieuwe accounts? Verder pas ik je topictitel even aan. Verder is dit in ieder geval geen SA probleem; dus verplaats ik deze even naar WOS :)

hotmail?? > Hotmail werkt niet op 1 account, andere wel? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet nog even [XP] vooraan in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
[quote]F-Tim schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:00:
Hoe krijg ik svchost.exe geopend? Hij reageert niet; ik heb gezocht in mijn pc naar dit bestand en kwamen er 6 naar voren, waarvan 2 .EX bestanden zijn (mij en de pc onbekend). Maar als ik vraag deze te openen, gebeurt er niets. (Sorry, maar ik ben nog niet echt bekend met hoe de quote, edit en view werken) :D :o ;(

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 21:40 ]

Pagina: 1