Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

casing

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
weet iemand bij welke webwinkel je het meeste aanbod aan cases hebt?
Ik ben egt een perfectionist op dat gebied en zoek dus als een week of 3 naar mijn case, alleen nog niks kunnen vinden.

The Sartorialist

Verwijderd

www.gistron.com heeft er wel veel!
en ik weet neit of de pricewatch ook case's heeft.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

f.stieger schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:49:
Ik ben egt een perfectionist op dat gebied en zoek dus als een week of 3 naar mijn case, alleen nog niks kunnen vinden.
[hk mode]
misschien moet je onder je buro kijken? :+
[/hk mode]

Freezinghardware.nl misschien?
of Alternate.nl?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Hier staan er ook veel.

Maar kun je er met behulp van de Pricewatch zelf niet uitkomen als tweaker zijnde?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
f.stieger schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:49:
ik denk dat je het verkeerd aanpakt. Zoek éérst de case die het beste bij het past (lees reviews, zoek eens op google, ga eens naar de websites van de vele goede fabrikanten) en zoek dan pas een winkel die je die case kan leveren tegen een redelijke prijs ;)

Verwijderd

Dit topic heeft trouwens niets met CME te maken. Hij behoort onder OH.

Verwijderd

http://www.casemoddingstu...bbd6a7d8dc415aa1a1c2f14ea deze mensen hebe vind ik wel mooie cases ;)

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/61/top
en als je ze echt wilt zien is het een kwestie van even bellen/mailen of ze die kast(en) op voorraad hebben :)

Zonder gebruikerseisen, budget, uiterlijk-/materiaal-/indelings-voorkeur is dit topic nogal brakjes, vooral als je pretendeerd een perfectionist te zijn. Zie ook de Huisregels voor wat wij verwachten alvorens een topic te openen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 16:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.