Voicecontrol mp3 afspelen

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-08 22:59
Hallo,

ik zag dat er hier al een thread was over voicecontrol van iemand zen xp laptop.
Ik zat alleen net te denken aan iets anders.
Is er speciale software voor mp3lijsten die dus idd werkt dmv voicecontrol ?
Dus als je bijvoorbeeld zegt : "Robbie Williams - Escapology, Track 3" dat ie dat dan idd matched aan wat jij op je hdd hebt staan en dan afspeelt.

Misschien zit ik teveel in de star-trek wereld te denken, maar tlijkt me wel leuk :)

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 21:21
Dan moet je eraan denken dat, als het bestaat, alles zelf moet inspreken en het waarschijnlijk niet werkt bij andere mensen. Omdat hun stem weer net iets anders is.

Denk niet dat echt goed bruikbaar zal zijn, oa met ruis en achtergrond geluiden.

• enzoronald
Hmm alles zou ik moeten inspreken ? Ik weet het niet hoor. Ik weet nog wel dat ik 5 jaar geleden ofzo software gebruikt heb waar ik eerst 20 min moest praten tegen dat ding (zinnetjes oplezen). En vervolgens kon ik dus gewoon commando's geven van : "open notepad" en dat soort dingen.
Dan zou het toch ook moeten kunnen dat ie dan Robbie Williams zou herkennen ? Of zie ik dat verkeerd (waarschijnlijk wel :) )

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 21:21
Met die zinnetjes komen al die woorden in voor, als je dit hebt gedaan heeft de computer een soort van woordenboek van je stem.

Maar omdat artiesten namen er niet in voorkomen zal die de namen ook niet herkennen. hierdoor zal je alles moeten inspreken.

Als je dus een grote lijst hebt, moet je veel inspreken.

• enzoronald
ErikCornelissen schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:53:
Met die zinnetjes komen al die woorden in voor, als je dit hebt gedaan heeft de computer een soort van woordenboek van je stem.

Maar omdat artiesten namen er niet in voorkomen zal die de namen ook niet herkennen. hierdoor zal je alles moeten inspreken.

Als je dus een grote lijst hebt, moet je veel inspreken.
Ok,snap ik. Maar wat nou als ik dat echt wel wil :) Wil best een middagje gaan zitten :)
Ik neem aan dat er toch wel software voor is ? Men beste vriend Google vind helemaal niets wat er op zou lijken... iemand anders ? :)