Toon posts:

[XP] Pagina's laden maar voor de helft in IE6*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Sinds een tijdje doet Internet Explorer raar. Bij elke website laadt hij bepaalde dingen niet:
Voorbeelden: http://temp.fokjou.nl/pub/ie/

Ik gebruik de laatste versie van Internet Explorer (met Service Pack 2) en gebruik de "Standaard instellingen". Ik heb ook even IE opnieuw geinstalleerd, maar het probleem was er nog steeds. Met Firefox ziet alles er wel goed uit.

Ik wil IE gebruiken om mijn websites te testen in IE, dus browsen met Firefox helpt niet :).

Ik heb een up-to-date virusscanner geinstalleerd en gescanned. Dus een virus is het waarschijnlijk niet. Heeft iemand ideeen? Of weet iemand een browser die hetzelfde renderd als IE dat doet? Het gaat mij er gewoon om dat ik mijn website kan zien zoals de meeste bezoekers 'm zien.

Alvast bedankt voor de reacties!

PS
Heb natuurlijk gezocht op GoT, maar ik kreeg niet het gewenste antwoord.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 10:51

André

Analytics dude

Het lijkt er op dat er dingen geblokkeerd worden door een firewall oid? Heb je je cache al een geleegd en alles gerefreshed? Staan in IE niet de stijlen hard gedefinieerd in de instellingen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kleine titelfix en verplaatsing naar SA, aangezien IE geen volledig zelfstandig OS is :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:
Het lijkt er op dat er dingen geblokkeerd worden door een firewall oid? Heb je je cache al een geleegd en alles gerefreshed? Staan in IE niet de stijlen hard gedefinieerd in de instellingen?
Firewall heb ik uitgezet. Cache geleegd en refreshen helpt ook niet. Ik heb geen 'opmaakmodel' gedefineerd en gebruik gewoon de Standaard-instellingen.

In een browser zoals AvantBrowser, dat dezelfde core als IE heeft geloof ik, heb ik hetzelfde probleem. Bij alle sites, ook bij sites die ik nog nooit eerder heb bezocht ofzo.

Het probleem trad op net nadat ik Service Pack 2 geinstalleerd had, geloof ik.

@sanfranjake:
Sorry, ik zal volgende keer even beter lezen :)