[2000] Firefox 1.0 automatisch fullscreen opstarten?*

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Hoi iedereen,

Wij hebben hier een callcenter en deze medewerkers moeten een bepaalde applicatie in fullscreen ( kiosk mode) draaien.

Er draait op dit moment Microsoft Internet explorer maar gezien de lekken binnen internet explorer zou ik graag overstappen naar mozilla firefox 1.x or highter..
Maar dan moet wel mogelijk zijn om via firefox automatisch in full screen op te kunnen starten.

Kortom: ik zou graag van jullie willen weten of er iemand weet hoe je dit automatisch kan instellen dus niet via de functietoets F11.

Ik heb op Gathering Of Tweakers (GOT) een goede search gedaan maar ik kon niet s iets relevant vinden mits ik er niet over heen hebt gekeken.

P.s. bij de Internet explorer van microsoft was het wel mogelijk door middel van extentie -k(iosk) in te voeren .

Ik weet niet of dit relevant is maar hieronder wat technische specificaties van de workstations:

Hardware: Intel PIII vanaf 800-1000 mhz met 256 mb pc133 werkgeheugen or higher.

Ik hoop hiersnel antwoord van te krijgen.

Met vriendelijke groeten,

Eddy Smits

workstation server laptop

Verwijderd

het is mogelijk, op deze site staat een tutorial

http://tln.lib.mi.us/~amutch/pro/phoenix/kiosk.htm

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Let wel op: die tutorial is voor 0.9, misschien dat het een en ander in FF 1.0 anders moet. En let een beetje op je nederlands :), staat wel zo netjes.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Voor FireFox bestaan er ook kiosk plugins. Meer info hier :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even een paar spelfouten uit de titel gehaald :) Firefox is software, dus ik geef je topic even een zetje richting Software Algemeen :)

Zou je, als je nog eens een topic in Windows Operating Systems opent je OS vooraan in de titel tussen blokhaken willen zetten conform Windows Operating Systems - Policy ?

Een antwoord op deze vraag was denk ik met een beetje onderzoek ook wel te vinden, zou je voortaan iets meer op bijvoorbeeld Google willen zoeken?

Groeten onderaan je post is niet nodig. Wij tweakers doen elkaar altijd de groeten. Eventueel kan je via je profiel iets in je signature zetten om te groeten. Zie dat je al wel gevonden hebt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters