Toon posts:

[XP] Explorer.exe loopt vast bij browsen 'Deze computer'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds wanneer ik aan het klikken ben in deze computer. Gewoon files aan het zoeken ben valt het steeds uit. Na ongeveer 10 keer klikken krijg ik steeds deze error.

Waar kan dit aan liggen?

Afbeeldingslocatie: http://www.absurdoz.nl/Rob/irritant.jpg

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:07

Nik

Klik eens op "klikt u hier".

Daar staat soms nuttige informatie onder (even goed zoeken denk ik).

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

rapapapa..daar komt een modje aan.... :)
Modbreak:Laat dat soort geintjes in het vervolg achterwege

[ Voor 45% gewijzigd door Spider.007 op 14-12-2004 15:22 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk hier eens tussen: [google=explorer.exe fout opgetreden]; dan pas ik je topictitel even aan. Heb je toevallig al op spyware gescand? :) Ik neem aan dat je gebruik maakt van Windows XP?

explorer.exe > [XP] Explorer.exe loopt vast bij browsen 'Deze computer'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zo zonder het foutenrapport gezien te hebben zou ik roepen dat het een virus of andere troep was. Kijk eens in het forum van Beveiliging & Virussen en dan in het bijzonder naar de policy, faq en de how-to.

En dat geldt ook overigens voor dit forum Windows Operating Systems want de topicstart voldoet niet aan de policy.

Succes er mee, maar wij kunnen je niet verder helpen zonder dat je meer informatie aangeeft en zelf wat doet :)

edit:
:'( traag vandaag :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Motrax op 14-12-2004 15:25 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de topictitel :)

Ik heb XP ja. Ik heb SP2 firwall uitstaan.

Heb net nog Ad Aware gedraaid en gecleaned. Het blijft nog steeds. Ik zal even op de site kijken.
Pagina: 1