"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Waarom exporteer je die key niet helemaal en probeer je het daarna 1 voor 1 ?
There is no art to find the minds construction in the face
Omdat dit een productieomgeving is, daar ga ik niet graag experimenteren.Muppet schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:12:
Waarom exporteer je die key niet helemaal en probeer je het daarna 1 voor 1 ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Je zet dus via je eigen citrix server, een sessie naar buiten op?
Nu heeft dat externe bedrijf geen permanente TS license voor je beschikbaar?
Wat voor Citrix server staat er bij dat externe bedrijf? (os)
Nu heeft dat externe bedrijf geen permanente TS license voor je beschikbaar?
Wat voor Citrix server staat er bij dat externe bedrijf? (os)
Extern is er (nog) geen permanente licentie helaas, de andere kant maakt alleen gebruik van Windows 2000 zonder Citrix (weer helaas).
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Als de andere kant een TS license service heeft draaien, dan kost het niks, aangezien de client ook windows 2000 is (jullie server).
Zonder die TS license service aan hun kant, kan de clientkant niet gechecked worden, en kan de 90 dagen temp license niet vervangen worden (en is er weinig wat je er aan kunt doen)
Hebben ze een TS license server draaien?
Zonder die TS license service aan hun kant, kan de clientkant niet gechecked worden, en kan de 90 dagen temp license niet vervangen worden (en is er weinig wat je er aan kunt doen)
Weet ik niet, ik zal dat morgen eens navragen. Het feit dat de client license na 3 maanden ongeldig wordt geeft wel te kennen dat het niet zo is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:25:
Jeremy Clarkson
Ze moeten wel een TS license server hebben draaien, anders werkt het uberhautp niet (ook temporary licenses worden via een license server uitgegeven) Het eieren eten is dat die TSLS geen volwaardige licenties uit KAN geven tot dat de licensing server geactiveert is.
"de andere kant maakt alleen gebruik van Windows 2000 zonder Citrix (weer helaas)."
Dit is niet relevant voor je specifieke probleem. Of ze nou via Citrix aanbieden of via RDP, bottom line is dat je toch een TS cal moet hebben. En die is verlopen.
Je kunt key's weg mikken en een nieuwe licentie aanvragen, maar of dat gaat werken? ik betwijfel het. Dergelijke gegevens worden ook aan de andere kant bijgehouden. Sowieso komt het op neer dat de tegenpartij die TSLS moet activeren, EN volwaardige licenties moet installeren en activeren. Temporary Licenses kappen er niet voor niets na 90 dagen mee.
"de andere kant maakt alleen gebruik van Windows 2000 zonder Citrix (weer helaas)."
Dit is niet relevant voor je specifieke probleem. Of ze nou via Citrix aanbieden of via RDP, bottom line is dat je toch een TS cal moet hebben. En die is verlopen.
Je kunt key's weg mikken en een nieuwe licentie aanvragen, maar of dat gaat werken? ik betwijfel het. Dergelijke gegevens worden ook aan de andere kant bijgehouden. Sowieso komt het op neer dat de tegenpartij die TSLS moet activeren, EN volwaardige licenties moet installeren en activeren. Temporary Licenses kappen er niet voor niets na 90 dagen mee.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Dat weet ik, en het verhaal gaat wel werken met weggooien van de MSLicensing key in de registry. Dit is op een client getest.
Echter bevat deze key voor een TS zelf dus ook de key en daarom kan ik deze dus niet zonder meer wegdoen.
Echter bevat deze key voor een TS zelf dus ook de key en daarom kan ik deze dus niet zonder meer wegdoen.
Jeremy Clarkson
Pagina: 1