Versatel Belgie "Always More ADSL" abbo

Pagina: 1
Acties:

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-02 08:00
Beste Mensen,

Even een vraagje; Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe internetprovider voor mijn nieuwe woning.

Aangezien ik momenteel gek wordt van het Telenet datalimiet en ik toevallig op de site van Versatel belgie kwam; zag ik het volgende abbo staan: Versatel Always ADSL More (http://www.versateladsl.b...280421b7a2dda11e577c76111)

Als ik het hier goed lees staat er eigenlijk dat het abbo 29,90 euro per maand kost; hiermee heb je een datalimiet van 500 MB; vervolgens neem je voor 5 euro extra volume erbij en nadien is het gratis ... Volgens mij is dit verkapt uitleggen dat je geen Datalimiet hebt. Kosten zijn dus 34,90 p/m en is het ongelimiteerd..

Mijn vraag is; heeft iemand al een Versatel Abbo? Hoe zijn ze als provider? In NL weet ik dat ze best okee zijn; maar ik weet niet hoe ze in belgie zijn..? Als iemand wat bevindingen heeft; dan ben ik benieuwd en uiteraard de vraag of mijn theorie klopt?..

Verwijderd

ongelimiteerd internet bestaat niet he. voor de eerste 5 euro moet je dokken, en daarna heb je geen harde datalimiet maar natuurlijk wel een FUP/AUP :)

• CronoS76
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:33:
ongelimiteerd internet bestaat niet he. voor de eerste 5 euro moet je dokken, en daarna heb je geen harde datalimiet maar natuurlijk wel een FUP/AUP :)
Ik begrijp dat je een FUP hebt; maargoed als je die 5 euro uitgeeft dan kom je op 1 GB limiet; vanaf daar is het gratis staat er... Als je het echt te bont maakt dan krijg je het wel te horen denk ik ..

• swiffer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik heb always more adsl 1120 / 256

ik heb wel eens 100GB in een maand gedownload maar ik hoor niemand klagen hoor.

veel plezier ermee

• CronoS76
ffswiffer schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:40:
Ik heb always more adsl 1120 / 256

ik heb wel eens 100GB in een maand gedownload maar ik hoor niemand klagen hoor.

veel plezier ermee
Kijk dat klinkt goed; maar zijn ze ook als provider een beetje goed.. zijn ze vaak down enzo? Want dat moet ik wel van Telenet zeggen; het is wel stabiel.!

Verwijderd

Er bestaat een forum voor de Belgische internetabbonementen (vragen, opmerkingen problemen,....) en daar zijn er heel veel overgestapt van ADSL2FIT naar het versatel abbo omdat het zo goedkoop is en limietloos is. Ja limietloos.... kijk zelf -> http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=6150
Er zijn nog meer topics over dat Versatel abbo dus laat je maar gaan zou ik zeggen :P
Pagina: 1