[VB] Resolving host voor DB

Pagina: 1
Acties:

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-04 20:22
Ik heb hier een applicatie voor me neus gekregen met de vraag of hij aan te passen is voor een andere server.
Wat blijkt de applicatie gebruikt vaste namen overal en nergens om verbinding te maken met de access databases (meervoud dus) op een server die niet meer bestaat.

Nu dacht ik slim te zijn en in de hosts&lmhosts file de oude naam van de server te wijzen naar de nieuwe server (zijn ip). Maar op de een of andere manier pikt windows dit niet? Wel kan je pingen maar naar de map gaan is van een heel andere orde.

Ik heb dus geen zin om in alle bestanden de boel aan te passen en te gaan compilen, aangezien de helft niet meer wil compilen :S

Het gaat dus om:
VB6
Access97
Windows2000

Click hier niet

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:26

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Search and Replace geen optie :?

• reapher
Effe lezen. De helft compiled niet. Dit komt weer door bestanden die er niet bij zitten :S

behoorlijk gaar dus

Click hier niet

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:26

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

reapher schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:35:
Effe lezen. De helft compiled niet. Dit komt weer door bestanden die er niet bij zitten :S

behoorlijk gaar dus
Als je niet wilt compilen, dan zit je in het verkeerde subforum.

Zet dan weer een server op die zo heet, en de jusite share heeft. Lekker makkelijk 8)7

• reapher
Ja dat gaat niet.

Anders had ik dat allang gedaan.

Tja forum is wel een beetje vreemd :S misschien wil een modje hem verplaatsen naar windows ofzo

p.s. ik wil wel compilen maar hij mist files DUS HET KAN NIET

[ Voor 18% gewijzigd door reapher op 14-12-2004 14:54 ]

Click hier niet