Probleem met linking naar website

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Heb mijn intro al online gezet, tevens ook al mijn portfolio, maar ik heb een probleem met het linken. Linken is natuurlijk makkelijk te doen met <a href="..."></a> MAAR dit is het niet. Het linken moet gebeuren naar een welbepaald frame!

Een stukje van mijn image waar ik dan wil naar linken naar mijn portfolio is volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
 <a href="http://kevin5423.webdream.be/portfolio/werken.htm" target="mainFrame"
                onmouseover="changeImages('intro_imageready_08', 'images/intro_imageready_08-over.gif'); return true;"
                onmouseout="changeImages('intro_imageready_08', 'images/intro_imageready_08.gif'); return true;"
                onmousedown="changeImages('intro_imageready_08', 'images/intro_imageready_08-over.gif'); return true;"
                onmouseup="changeImages('intro_imageready_08', 'images/intro_imageready_08-over.gif'); return true;">
                [img]"images/intro_imageready_08.gif"[/img]</img></a></td>

zoals jullie zien gebruik ik volgende:

<a href="http://kevin5423.webdream.be/portfolio/werken.htm" target="mainFrame" </a>

maar dan geeft hij enkel mainframe met tekst over de link maar niet het volledige design!

Voor mensen die dit willen proberen kunnen dit door de klikken op volgende link

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik snap je niet, wat werkt er nu niet dan?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

André » Als je de vraag goed leest snap je hem wel... Wat hij naar mij idee wilt is dat wanneer hij naar een framespagina toegaat, hij automatisch een bepaalde subpagina in het 'MainFrame' toont.

Wellicht kan de TS eens zoeken naar parameters en frames. Kijk bijvoorbeeld eens hier

[ Voor 3% gewijzigd door Woudloper op 14-12-2004 14:31 ]