Toon posts:

naar variabele schrijven2

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uit de laatste topic kwam ik echt niet dus hierbij mijn totale code.

Zouden jullie me iets duidelijker willen uitleggen wat jullie bedoelen want ik php nog niet zo lang maar ben al een tijdje aan het zoeken geweest naar voorbeelden op het internet om van daaruit de code te ontcijferen...maar dit zoeken was nog zonder resultaat.

<?php
Echo ("Proces word gestart");
$tekst = "Start";
$file = "output.txt";
$file_open = fopen($file, "w+");
$file_write = fwrite($file_open, $tekst);
fclose($file_open);
?>
<html>

<body>
<p> </p>
Inhoud:<INPUT TYPE="text" Name="tekstbestand" Value=" <?php Echo ($tekst);?> " size="20">

<p> </p>

<form method="POST" action ="myPHP.php">
<textarea id="myID" name="myName" />
<!--webbot bot="SaveResults" U-File="" S-Format="output.txt" S-Label-Fields="TRUE" -->
<p><textarea rows="2" name="S1" cols="20">hier zou de tekste komen te staan<?php $file_open = fopen($file);?></textarea><input type="submit" value="Verzenden" name="B1"><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p>
</form>
<p>
 </p>

</body>

</html>

ALvast bedankt...

Mocht je een voorbeeld ander voorbeeld hebben waarmee je op een pagina iets kan invullen en met een knop/button kan laten opslaan dan ben ik ook erg geinteresseert..

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je topic is niet voor niets op slot gegaan. Zomaar een nieuw topic openen is dan ook not done :) Mail creepy op creepy at tweakers dot net als je meer uitleg wilt. Deze gaat ook dicht; ik mis een duidelijk probleem in je topic, wat wil je bereiken, wat werkt er niet? welke foutmeldingen krijg je?
Verder mis ik het gebruik van code-tags en een taal in de titel. Zie hiervoor P&W FAQ - De "quickstart"

Je geeft verder aan dat je de tutorials niet snapt; wellicht dat je het dan beter eens kan kijken op een site als www.beginnersweb.nl , waar iets uitgebreider in wordt gegaan op deze basis :)

[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 14-12-2004 14:02 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.