Ultimate Online maar dan voor een LAN

Pagina: 1
Acties:

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Topicstarter
.... bestaat dit?
Zijn er spellen zoals ultima online, die je alleen op i-net kunt spelen - rond lopen in allerlei werelden enzo, voor een LAN netwerk? Dit lijkt me nl. verry cool.

bvd Joris

tremble and despair for i am power!

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 06:52
Lijkt me niet echt kewl voor een MassiveMORPG, 'Massive' is heel erg nodig voor dit soort spellen, dat is het juist kewle, anders moet je BG2 gaan spelen over netwerk.

Je kunt natuurlijk altijd nog Daggerfall gaan spelen, kweenie of het over netwer kan, maar het zou wel kewl zijn geweest(zonder bugs dan).

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

BG2 komt het dichtste bij in mijn opinie

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Topicstarter
OKi is Diablo2 dan geen optie?

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 05:19 schreef Taradino het volgende:
Lijkt me niet echt kewl voor een MassiveMORPG, 'Massive' is heel erg nodig voor dit soort spellen, dat is het juist kewle, anders moet je BG2 gaan spelen over netwerk.

Je kunt natuurlijk altijd nog Daggerfall gaan spelen, kweenie of het over netwer kan, maar het zou wel kewl zijn geweest(zonder bugs dan).
Daggerfall: Battlespire!
Kan over eeen netwerk, maar kijk uit, het is net zo buggy als daggerfall maar dan met een nog buggy-ere (:?) netwerk modus ;)

En back to topic: Er zijn op internet een paar guides te vinden over hoe je je eigen Ultima Online server kunt bouwen, "Ultima Offline" heet er een volgensmij...