[Outlook] Aliassen probleem mail versturen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:55

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Beste Tweakers en andere luitjes,

Ik heb een probleem met email aliassen. Ik heb tweakers al verschillende malen geraadpleegd en verschillende oplossingen geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.

Het volgende probleem is er aan de hand.
Er is een email adres laten we hem noemen info@mail.nl. Nu zijn er 4 aliassen gemaakt. a@mail.nl, b@mail.nl, c@mail.nl en d@mail.nl. Er zijn nu vijf computers in het netwerk die allemaal een ander mailadres gebruiken. Allemaal 1 van de bovengenoemde. Je raad natuurlijk dat als er mail binnengehaald wordt op de ene plek er alle mail binnenkomt. Dat is niet de bedoeling, dus ik een filter in outlook gemaakt op elke computer met als regel:
Deze regel toepassen nadat het bericht is aangekomen. Als de regel Aan of CC <mailadres> niet bevat. Niet van de server downloaden

Ik snel even wat geprobeerd en het leek allemaal vlekkeloos te werken, maar wordt ik vandaag gebeld of ik er toch nog een keer naar wil kijken omdat het nog niet helemaal werkt. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Is het misschien mogelijk om een mailserver te bouwen die ze automatisch uit elkaar haalt? of levert dat veelal problemen op?

It's me Mario

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:55

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
mag ik trouwens een tip geven. Kijk altijd voor de zekerheid of er niet ergens toevallig heel erg verborgen niet al een mailserver draait. Ongelooflijk stom van me dat ik dat niet zag. Gooi hier maar een slot op. Sorry voor het ongemak

It's me Mario

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.