Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth > wel verzenden geen locaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van:
* PC met WIN XP HOME SP2 met hieraan gekoppeld de bluetooth dongle CBT100U van
Conceptronic.
* SE K700i

Ik kan bestanden verzenden van de PC naar de K700i, andersom gaat ook, maar dan moet ik eerst aangeven dat de pc een bestand wil gaan ontvangen. Het probleem is echter dat ik mijn bluetooth-locaties wil bekijken de melsing krijg: "Bluetooth apparaat niet gevonden" Controleer of uw bluetooth-apparaat correct is aangesloten en ingeschakeld. Terwijl bij netwerk en internetverbindingen mijn K700i gewoon vermeld staat onder bluetooth apparaten.

Iemand een idee hoe dit kan, ik heb het in de andere topics niet kunnen terugvinden.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ben er na een beetje tweaken achter gekomen dat de fout bij service pack lag. Ik heb de drivers geupdate en nu klopt ie. Raar dat ik toch kon verzenden en ontvangen. Ik heb nu echter nog 1 vraagje: Ik moet een bepaalde PINCODE invoeren om te kunnen synchroniseren etc. ik dacht dat dit 0000 moest zijn, maar dit blijkt niet te werken.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 18:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Waarschijnlijk staan je BT apparaten op "Hidden" of ondetecteerbaar; controleer dat eens
Dat je K700i bij de BT apparaten staat betekent meer dat ze (pc en gsm) ooit gepaard hebben
:)

edit:
Te Laat

Maar, pincode is OF 0000 OF een code dat in de handleiding van je BT dongle/GSM staat OF eentje die je ooit zelf bedacht hebt..

[ Voor 31% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 14-12-2004 12:20 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
Ik had idd de eerste keer een pincode toegekend. Deze ingevoerd en toen ging alles lange tijd goed. Ik kon bestanden heen en weer zenden. Via K700i mediaplayer besturen etc. en 5 minuten later ging nix meer. Hij vind de pc, maar kan niet zenden. Andersom idem: vind K700i maar kan nix sturen. Werkt toch allemaal niet zo goed dat BT.

Er zijn geen services gevonden op mijn phone meldt ie nu, help!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels nog maar eens alles verwijdert en met de laatste drivers werkt het probleemloos!!
Wat zijn mijn mogelijkheden nu, behalve:
- bestanden heen en weer zenden
- gsm als afstandsbediening gebruiken
- synchroniseren
- functies van Float Mobile Agent
- ???

kan ik ook een laptop met bluetooth koppelen aan deze dongle en zo mijn @home verbinding sharen?

Verwijderd

hai ik heb dat pr0b ook dat ik niks kan verzenden maar wel weer ontvangen :S en als ik mobile edit start laat hij wel gegevens zien maar kan niet naar files voor die van de phone te halen :S super vaag maar waar haal je de laatste bt drivers vandaag ??
Pagina: 1