Ducati: making mechanics out of riders since 1946
kijk eens naar de bitmap class
C#:
1
2
3
| Bitmap b = new Bitmap( 200, 100 ); // Doe dingen met je pic b.Save( fileName, ImageFormat.Wmf ); |
Ik gok dat MayaFreak met vectortekeningen bezig is, en dan heb je niks aan Bitmaps. Geen idee hoe het wel kan trouwens.
Ik ben idd met vector tekeningen bezig, het is dus belangrijk dat alle data blijft bestaan, dus ook met vergroten etc. Het hele gebeuren moet in A3 geprint kunnen worden. Het zijn voor de rest hele simpele tekeningen, bestaande uit horizontale en verticale strepen en wat tekst. Dus alles kan geprogrammeerd weggeschreven worden. Als dat mogelijk is dus
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Als ik in de help van VS zoek op "vector graphics" krijg ik genoeg interessante info. Ik heb er zelf nooit iets mee gedaan, maar dit ziet er voor jou veelbelovend uit:
Directe link (mits je VS help geinstalleerd hebt): [url=ms-help://MS.VSCC.2003/MS.MSDNQTR.2003FEB.1033/cpguide/html/_gdiplus_the_three_parts_of_gdi__about.htm]klik[/url]You can record a vector image (a sequence of graphics commands) in a metafile. GDI+ provides the Metafile class for recording, displaying, and saving metafiles.