Ranzige Content

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
K denk dat dit topic meteen dicht moet:

Vette MOD!

GEen leuke grap igg

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik heb al een TR gedaan; Er moet echt ff snel gehandeld worden in casu.

Dit is echt gewoonweg ver over de schreef ! Ronduid smerige troep :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Het is al opgelost trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

Lijkt me meer in SeM horen (waar er overigens al 2 staan).

edit:
Ben best traag eigenlijk...

[ Voor 26% gewijzigd door 215821 op 14-12-2004 10:47 ]

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Zijn dit soort acties een OW waard ? of is het toegestaan ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Astennu schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:49:
Ik denk dat een OW nog wel het minste is wat we hier aan doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Astennu schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:49:
Ik denk eerder dat er een dag-ban gegeven wordt en een OW. Daarnaast is het nog mogelijk dat de betreffende user dat topic niet zelf heeft geopent maar iemand anders, gevalletje niet-uitloggen.

Dat laatste lijkt mij hier het geval. Ik kan mij niet indenken dat iemand met zoveel posts in eens op het idee komt om zoiets op GoT te posten. De user zal echt wel op de hoogte zijn dat zoiets hier niet mag...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 11:00
Hoewel het misschien off-topic is, maakt men mij wel nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gepost was?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spider.007 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:50:
[...]
Ik denk dat een OW nog wel het minste is wat we hier aan doen :)
Terecht imho, zelden zoiets smerigs gezien überhaupt;

Laat staan dat iemand hier GoT mee vervuild (grafisch zelfs letterlijk) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 09:02

Hmail

Doet ook maar wat.

Morax schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:52:
Hoewel het misschien off-topic is, maakt men mij wel nieuwsgierig wat er nou eigenlijk gepost was?
Een zeer ranzig plaatje :r
offtopic:
Ik was eerden VV :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hmail op 14-12-2004 10:54 ]

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een plaatje wat je misselijk maakt. :/

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Han schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:52:
[...]

Ik denk eerder dat er een dag-ban gegeven wordt en een OW. Daarnaast is het nog mogelijk dat de betreffende user dat topic niet zelf heeft geopent maar iemand anders, gevalletje niet-uitloggen.

Dat laatste lijkt mij hier het geval. Ik kan mij niet indenken dat iemand met zoveel posts in eens op het idee komt om zoiets op GoT te posten. De user zal echt wel op de hoogte zijn dat zoiets hier niet mag...
Eens maar dat verandert niks aan het feit. Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor jouw account, moet je maar niet zo stom zijn om je account rond te laten slingeren

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarnaast is het nog mogelijk dat de betreffende user dat topic niet zelf heeft geopent maar iemand anders, gevalletje niet-uitloggen.
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam toen ik zijn postcount van ergens boven de 400 zag. Dan weet je toch ook wel beter? Ik zag ook geen rare posthistory met bijvoorbeeld een slotje waarmee hij het niet eens was (wat bij sommige mensen nog wel eens tot frustratie's leidt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

een plaatje van een persoon, die op de kop lag, en een of andere straal slingerscheit op zijn eigen gezicht doet belanden... (trust me.. dat wil je niet zien :r )

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

edit:
Spuit XI

[ Voor 91% gewijzigd door AtleX op 14-12-2004 10:55 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Wil je niet weten ... :r

Als je overigens nu op de link klikt krijg je de melding: "De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6." ... is dit /dev/null of hebben de modjes hem voor eigen gebruik in een modjes forum gezet? ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15

Haan

dotnetter

^^
Ik denk dat ie naar de trashcan is verplaatst :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

LuCarD schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:54:
Eens maar dat verandert niks aan het feit. Je bent persoonlijk verantwoordelijk voor jouw account, moet je maar niet zo stom zijn om je account rond te laten slingeren
Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen account en dien je je uit te loggen na gebruik op een openbare PC. Maar we zijn gelukkig allemaal mensen en zoiets kan gebeuren. En in negen van de tien gevallen zal het geen gevolgen hebben, echter zijn er af en toe mensen die zo laf zijn om misbruik te maken van zo'n situatie...

En mocht later blijken dat een andere GoT'er dat plaatje heeft gepost onder dat account, dan mag diegene van mij een permban krijgen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

S913 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:55:
of hebben de modjes hem voor eigen gebruik in een modjes forum gezet? ;)[/small]
Denk je nu echt dat we dit soort plaatjes graag zien? :X

In de trash inderdaad.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

S913 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:55:
[...]
Wil je niet weten ... :r

Als je overigens nu op de link klikt krijg je de melding: "De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6." ... is dit /dev/null of hebben de modjes hem voor eigen gebruik in een modjes forum gezet? ;)
cat 6 is de trashcan.

kijk eens op de main page van het forum
als je je muis boven een link naar (bijvoorbeeld) PMG houd, zie je aan het eind een nummer staan. dat is het categorienummer.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
[...]

Ja daar zit ook wel wat in ja.

Ik wou ook al naar zijn post count gaan kijken maar heb toen maar eerst topic gereport. Maar het zou eens kunnen gebeuren dat je vergeet uit te loggen maar je blijft wel verandwoordelijk idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

http://www.lucard.to/got/zeekoe.gif
Han schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:58:
[...]

Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen account en dien je je uit te loggen na gebruik op een openbare PC. Maar we zijn gelukkig allemaal mensen en zoiets kan gebeuren. En in negen van de tien gevallen zal het geen gevolgen hebben, echter zijn er af en toe mensen die zo laf zijn om misbruik te maken van zo'n situatie...

En mocht later blijken dat een andere GoT'er dat plaatje heeft gepost onder dat account, dan mag diegene van mij een permban krijgen... :)
Helemaal mee eens, maar dat is wel heel lastig te bewijzen.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

FireWurX schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:59:
[...]

cat 6 is de trashcan.

als je je muis boven een link naar (bijvoorbeeld) PMG houd, zie je aan het eind een nummer staan. dat is het categorienummer.
Als jouw redenering zou kloppen dan is "Overige Hardware" cat 6 :P Maar snap wat je bedoeld, maar aangezien ik geen toegang heb tot cat 6 staat er ook geen link naar cat 6 op mijn main page :)

@ F_J_K: Da's voor jouw een weet en voor mij een vraag ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is verder al afgehandeld, en een dergelijke zaak behoeft niet nog eens extra aandacht hier in LA, vandaar dicht :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

FireWurX schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:59:
[...]

cat 6 is de trashcan.

Even spuit elf uithangen:

Category 6 is de hoofdgroep waar alle crewfora invallen, net zoals Category 4 bijvoorbeeld de Devschuur® is, er is nogal een verschil tussen 'categories' en 'forums'.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.