Toon posts:

totale backup bestanden outlook XP

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het pakket outlook XP uit Office XP. Nu heb ik de search al gebruikt maar ik heb nog enige vragen m.b.t. het backuppen van mijn adressenbestand, contacts en inbox en outbox.
Wat ik nu weet is dat er geen export/import functie is en dat een mogelijkheid is de bestanden te verplaatsen naar Outlook express. Het laatste vind ik te omslachtig. Is het mogelijk om net als bij Outlook Express de bestanden waar de mails en contacten aan zijn toegewezen op te slaan en na installatie weer terug te zetten zodat alles in de oude staat herstelt is. Zo ja, waar staan de bestanden die ik wil backuppen dan? Alvast bedankt voor de hulp.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

er zijn tools om je outlook spul te backuppen.

b.v.:
Outlook Express Backup Wizzard (OEBW)
Genie Outlook Backup
ABF Outlook Backup
BackRex Outlook Backup
etc etc etc

gewoon ff googlen...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:38:
Nu heb ik de search al gebruikt maar ik heb nog enige vragen m.b.t. het backuppen van mijn adressenbestand, contacts en inbox en outbox.
Dat is raar.. waarop heb je dan gezocht? Alle vragen die jij nog hebt die zijn gewoon te beantwoorden door even goed te zoeken.

Zoeken op: outlook xp backup

Als je al die topics hebt doorgelezen dan heb je echt geen vragen meer hoor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51
Ik ben geneigd het met bovenstaande mensen eens te zijn; als ik op google 'outlook backup' intyp krijg ik een enorme lijst resultaten waarvan de bovenste na een korte inspectie er al veelbelovend uitzien.

Het lijkt me een goed idee dat je nog wat beter gaat zoeken , want ook waar die bestanden staan is redelijk makkelijk te achterhalen met google (adresboek = .wab bestand, zoveel staan er niet van op je HD, en Outlook slaat al z'n data dacht ik ook op in 1 directory, die je meestal wel kunt vinden door even slim te zoeken op namen als 'inbox', 'postvak in', of de naam van een van je eigen postvakken).

Kortom, even een beetje meer eigen initiatief wordt eigenlijk wel verwacht - daarom gaat dit topic dan ook dicht.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nu heb ik de search al gebruikt maar ik heb nog enige vragen m.b.t. het backuppen van mijn adressenbestand, contacts en inbox en outbox.
Ook ik geloof hier helemaal niets van ;)

Zie bovenstaande replies; over het backuppen van je Outlook is zeer veel te vinden en dit topic komt eerder lui over. Probeer in het vervolg zelf te zoeken op logische keywords :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.