[XP] Snelkoppeling Bureablad

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:34
Het is een hele simpele vraag, maar ik heb de search gebruikt en ik kon niet de nodige informatie vinden. In de startbalk had ik een snelkoppeling naar het bureablad, maar die heb ik per ongeluk eens verwijderd. En daarna heb ik een snelkoppeling gemaakt naar "C:\Documents and Settings\Gebruiker\Bureaublad", maar dan krijg ik een soort "Deze Computer" pagina. Terwijl ik gewoon op het bureablad zelf wil komen met achtergrond etc. Welke link moet ik daarvoor gebruiken :?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

www.tweakxp.com staat het tussen weet niet precies waar en heb geen tijd om te zoeken sorry.. moet je daar maar ff goed zoeken..

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:20
Ik heb 'm hier ff voor je neergezet. Kutserver doet het weer niet.

Maak een textbestand met daarin
code:
1
2
3
4
5
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
Hernoem naar bureaublad.scf.

Als je deze in je map c:\documents and settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch zet moet hij het doen

[ Voor 29% gewijzigd door sig69 op 14-12-2004 10:08 ]

Roomba E5 te koop

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:34
De snelkoppeling doet het weer.
Bedankt voor de moeite :*)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten