Chello try and Buy?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Hallo,

Onlangs heb ik weer (tot mijn MEGA grote spijt) een abbo bij chello afgesloten.
Nu heb ik 3 dagen na installatie mijn pc aangesloten en wou aan het werk. Geen probleem... zou je denken.

Geen verbinding. De server daar hielt het IP adres vast van mijn oude wireless accespoint. Hierdoor kon ik geen verbinding krijgen met het internet.
Ik bellen en ben als een hond behandeld. Geen details verder.

Ben ik even een ISO van Linux aan het downloaden krijg ik een mail dat ik over de datalimiet heen zit (na 2 dagen) en ik heb een chello light geloof ik (met een AUS) geen FUP dus :(
ze zeggen dat 2 GB een acceptabele use policy is :(

Ik wil er dus weg! kan dit nog?
OF geld voor dit abbo geen try and buy?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vraag het zelf aan chello :?

En neem voor de grap eens een kijk bij de voorwaarden bij http://www.chello.nl

[ Voor 60% gewijzigd door Notna op 14-12-2004 09:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

altec schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:59:
Ben ik even een ISO van Linux aan het downloaden krijg ik een mail dat ik over de datalimiet heen zit (na 2 dagen) en ik heb een chello light geloof ik (met een AUS) geen FUP dus :(
ze zeggen dat 2 GB een acceptabele use policy is :(
je wist toch van tevoren dat chello light een limiet had van 2GB, en afaik heeft light geen AUP maar een datalimiet. Als je ISO's wilt downloaden moet je dat niet met chello light doen, daar is dat product niet voor.

• altec
dan heb ik easy.. ik heb n amelijk van te voren gevraagd of ik geen gezeik kreeg als ik 15 GB downloade in de maand.. en dat was geen probleem op chello site kan ik n iet bij de helpdesk komen :S
knaakuh site

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
altec schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:59:
Ik wil er dus weg! kan dit nog?
OF geld voor dit abbo geen try and buy?
Uhh, let alsjeblieft wat op je spelling. Ik lees deze zin een paar keer, en denk steeds 'wat wil-ie nu met dat geld? Geld terug of zo?'
Het moet dus 'geldt' zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door wicher|IA op 14-12-2004 09:17 ]

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Iedereen die binnen de looptijd van de actie een chello light, classic of plus abonnement afsluit, maakt ook gebruik van de promotie: gratis MP3 speler (t.w.v. € 149,90). Deze wordt na de try & buy periode opgestuurd.
http://home.nld.chello.nl...nten/actievoorwaarden.php

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Als je easy hebt, dan heb je dus een datalimiet van maar liefst het spectaculaire aantal van 500 hele mb's.

Met Light heb je je te houden aan de acceptable use policy.
Voor chello light geldt een toevoeging:
UPC's Aanvullingen op de Algemene voorwaarden voor levering van internetdiensten
chello light:
Indien u abonnee wordt op chello light gelden, in aanvulling op dan wel afwijking van de Algemene voorwaarden voor levering van internetdiensten en de daarbij behorende Acceptable Use Policy, de navolgende bepalingen.

· Art. 9.2 komt als volgt te luiden:
“De Klant dient zich te onthouden van overmatig dataverkeer dat het gebruik van de chello Service en/of het internet door andere gebruikers verstoort. Het is de Klant niet toegestaan meer dataverkeer te genereren dan 1 gigabyte (GB) per kalendermaand

[ Voor 3% gewijzigd door LocalJoost op 14-12-2004 09:25 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:57
voorop gesteld dat de topic starter beter had moeten opletten, blijf ik het schandalig vinden dat Chello een produkt als deze durft aan te bieden.

Weet een beginnende internetter of noob e.d. nou dat 500 mb niks is en dat je er weinig mee kunt. Maarja, ik heb 5 jaren chello gehad en ik heb nooit gevonden dat ze uitblonken in klantvriendelijkheid... |:(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

d_marf schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:32:
voorop gesteld dat de topic starter beter had moeten opletten, blijf ik het schandalig vinden dat Chello een produkt als deze durft aan te bieden.

Weet een beginnende internetter of noob e.d. nou dat 500 mb niks is en dat je er weinig mee kunt. Maarja, ik heb 5 jaren chello gehad en ik heb nooit gevonden dat ze uitblonken in klantvriendelijkheid... |:(
Een beginner zal niks meer doen dan wat internetpagina's bezoeken en emailen.
En afaik wordt er in de folder en ook op de website gezegt dat deze _niet_ is om te downloaden ;)

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Ach, ik heb al een aantal jaren chello classic, en ik ben tot nu toe tevreden, nog geen problemen gehad. Het schijnt, heel frappant, zo te zijn dat je, of geen problemen, of alleen maar problemen hebt. Ik heb geluk denk ik ;)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28

Cyphax

Moderator LNX
Wat een herkenbaar verhaal dit... had ik nou ook maar gebeld, dan zat ik nu niet aan Chello vast. Bleh.

Volgens mij kan je 'm binnen een maand direct opzeggen, maar om dat zeker te weten moet je bellen met de helpdesk.

Saved by the buoyancy of citrus

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Je hebt een maand opzeg termijn:

http://www.upc.nl/pdf/Opzegformulier.pdf

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 07:51
ik had al jaren chello classic. maar deze maand heb ik op gezegd. ik zit nu over mijn datalimiet heen van 40 gig. en met 8 kb up en down kan ik haast niks meer. dus ik ben nu over gestapt naar adsl van quicknet. geen gezeik meer.

maar als het goed is kun je binnen een maand opzeggen. anders zit je er een heel jaar aan vast

• altec
close thread please ik kan hem opzeggen jippie!!! kost me alleen een postzegel

Verwijderd

Doe het aangetekend en liever ala minuut je modem in. Kan heel veel gezeur schelen.

En ja ik spreek uit ervaring .... :/

Verwijderd

Abbo Chello Light begin juli afgesloten, maar nog steeds geen welkomscadeau...

En waar ik me mateloos aan erger(de), is dat UPC de factuur op bijv. 16 augustus verzond (en bij mij dus de 17 of 18e aankwam) waarin stond dat het factuurbedrag 15 augustus werd afgeschreven....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Doe een beetje research voordat je je abonnement afsluit. Komop zeg...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.