Toon posts:

[XP] Trillend beeld*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allen

mijn laptop heeft last van een trillend beeld niet een klein beetje maar zo erg dat als je op een icoon op de bureaublad klikt wil die niet eens openen,in veilige modes doet ie het ook en als ik bij taakbeheer kijk bij b v toepassingen staat ook alles te knipperen en mijn cpu gebruik schiet ook op en neer tussen de 1% en de 30 % en dan doe ik niets met de pc hij staat alleen aan.
hoop dat jullie me kunnen helpen .
laptop p4
geforce videokaart

gr tjoep

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 16:48
Hallo tjoep113, welkom op GoT :)

Heb je wel de laatste nieuwe drivers voor je videokaart installed?
Heb je gecontroleerd op virussen/spyware?

Kortom, iets meer info lijkt me wel zo handig :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:46
Hoi Tjoep113, welkom op GoT.

Met de informatie die je nu geeft kunnen we niet direct zeggen waar het probleem vandaan komt. Als je de FAQ even doorleest zie je waarom niet. Als eerste moet de versie van Windows vermeldt worden. Dus of het om Windows 98,2000 of XP gaat.

En je verhaal is ook niet zo duidelijk. Wat gaat er nu precies mis? Trillend beeld :? Omschrijf eens wat je precies ziet? Trilt het scherm ook zo met het opstarten? Welk programma wil je opstartem? Welke processen zorgen ervoor dat de CPU load omhoog gaat?

[ Voor 9% gewijzigd door SysRq op 14-12-2004 08:35 ]

-

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 16:48
Is het effect trouwens in windows zelf (wat in dat geval sterk wijst naar virus/spyware), of is het misschien de monitor zelf?

Maak bijvoorbeeld eens een screenshot van je desktop en kijk of het effect daarop zichtbaar is. Als dat zo is, kijk of je het effect op een andere computer ook ziet, als je daar dezelfde screenshot opent. Als op die andere PC hetzelfde effect zichtbaar is --> windows.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tjoep113 wat is je OS, dan zet ik dat nog even in de titel, zoals we in Windows Operating Systems - Policy hebben gesteld :) Wat heb je verder alllemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sorry mensen

o s win xp pro sp1
ik zal hem zo laten scannen op virussen en spyware
jullie horen nog

gr tjoep

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
OS even in je titel gezet :)

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik denk dat het een virus is heb win xp opnieuw geinstalleerd en hij start alleen nog maar op in
geavanceerde opties ,daarvoor b t w ook al .
kan er een virus in mijn bios zitten ??
hoop te horen van jullie.

gr tjoep

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Een virus staat op je HDD. Hoe heb je XP opnieuw geinstalleerd? Heb je hem eroverheen gezet of heb je eerst je HDD geformateerd? Indien je NIEt hebt geformateerd, doe dat dan nu, gezien het feit dat er toch niks belangrijks opstaat (je hebt net XP opnieuw geinstalleerd) en installeer dan XP.

Wanneer je nog steeds problemen hebt, kan dit aan je hardware liggen. Probeer dit eerst, daarna kijken we wel weer verder indien nodig.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-04 12:15

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Virussen zitten niet in je bios; die staan op je harde schijf ;) Met ondrstaande weet je zeker dat je alles verwijderd :)

• Booten vanaf winXP CD-ROM
• Tijdens de setup alle partities wegdonderen (voor zover er nog iets staat)
• Kiezen voor volledig formatteren (niet snelformatteren)
• Windows opnieuw d'r opknallen
• Alle nieuwste drivers installeren

Ik zou als eerste wel even een AV pakket installeren.

Is je probleem er dan nog?? Dan heb je kans dat óf je videokaart raar doet, of dat je LCD het moeilijk begint te krijgen... Voor de zekerheid zou je de Windows Operating Systems - FAQ nog even kunnen doorkijken.

Enne, de groeten, dat hoeft niet hoor, dat doen we sowieso ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Spacecowboy op 15-12-2004 13:12 ]

HENG HENG

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk virus had je? De exacte meldingen zijn wel nuttig zijn om te weten. Nog even in aanvulling op wat de beste optie is momenteel zoals jeroen1001 aangeeft, maak wel even een goede backup (andere computer of cd) van de belangrijke bestanden. Wees er zeker van voor je weer met dat ding internet op gaat dat de Windows XP firewall aan staat zonder uitzonderingen en een goede virusscanner is geinstalleerd :) Verder hebben we hier op GoT een speciaal forum voor virussen en dergelijke. Beveiliging & Virussen. Wellicht zouden we, zodra de exacte gegevens bekend zijn, je topic daarheen kunnen verplaatsen :)

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de c schijf geformateerd win xp erop gezet ,maar hij start nog steeds op in geavanceerde opties .
dan klik ik op windows windows normaal starten ,en dan start windows gewoon op .
het beeld trilt btw niet meer.

gr tjoep

Verwijderd

Topicstarter
even een update
het beeld trilt toch nog steeds .
ik denk dat mijn voeding of videokaart kapot is .

gr tjoep
Pagina: 1