Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Elke keer reloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Pagina's worden elke en iedere herladen als ik op de back- of forward-knop druk, ook als ze al een keer *volledig* geladen zijn. Voorbeeld: ga naar de voorpagina van GoT, laat em laden en klik daarna op een willekeurige link. Klik vervolgens op de terug-knop en hij zal de vorige pagina onmiddelijk weergeven, maar toch stiekem opnieuw gaan laden. Dat is hoogst irritant als ik een reply aan het schrijven ben, en ff terug naar het topic wil om te kijken wat er gezegd wat. Ga ik weer terug naar m'n reply (met de forward-knop), laat ie het ding opnieuw in en weg reply :(

En nee, quickreply ofzo aanzetten is geen oplossing.

En please, scheep dit nou niet af met "het is een bug in je browser", zoals met m'n andere twee bugreports. Als IE of FF ergens op crasht, dan fix je het tenslotte ook. Ohja, Opera 7.54u1 gebruik ik nu.

日本!🎌

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sorry hoor, maar 't heeft waarschijnlijk toch écht te maken met je browsers cache-gedrag? :?

Volgens mij is GoT zo ingesteld dat browsers die de regeltjes van de HTTP-headers volgen altijd de pagina opnieuw laden.. Maar: je kunt in je profiel iets instellen over 302-headers.. Probeer dat eens?

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:10
Edit: Niet goed gelezen... :X

@ Xof: Bij firefox zie ik dat niet, bij Internet explorer wel.

[ Voor 68% gewijzigd door Richub op 14-12-2004 02:46 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

als je op reply klikt dan zie je toch de hele topic weer onder het replyvenster verschijnen?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb hier in zowel IE als FF nergens last van, dus ik ben toch echt bang dat het aan Opera ligt. Ik vermoed zelfs dat het instelbaar gedrag is, heb je daar al eens naar gekeken?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Had ik ook last van, in m'n voorkeuren Gebruik HTTP 304-headers? aanvinken bood soelaas :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 05:20 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zie niet in hoe we daar iets aan kunnen doen. Er kunnen 2 redenen zijn: Opera vindt dat-ie dat moet doen op basis van de HTTP headers, of op basis van de HTML.
De HTTP headers ga ik niet voor Opera aanpassen, en de HTML - daar gaat crisp over (al lijkt het me stug).
Kijk naar je settings, proxies, andere templatesets etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Sinds ik 2 dagen geleden Opera 7.54u1 heb geinstalleerd heb ik hier ook last van. Ook op tweakers.net zelf.
Opera 7.54 had nergens last van, en IE ook niet.

Juist

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh..
en je denkt niet dat het aan Opera ligt ?
Ik bedoel..eh..
Hoe zeg ik zonder lullig te klinken..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

moto-moi schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:08:
Eh..
en je denkt niet dat het aan Opera ligt ?
Ik bedoel..eh..
Hoe zeg ik zonder lullig te klinken..
Ik zeg juist dat het wel aan die nieuwe Opera (7.54u1) ligt, aangezien ik daarvoor nooit problemen heb gehad.
Dit heb ik gevonden op het forum van Opera:
This is a known situation with V7.54U - Opera now handles must-revalidate in the Cache-Control header much more strictly for secure behaviour with bank sites. The problem is PHP ships with a default no-cache directive which basically wrongly crams in every way to not cache a page (including must-revalidate which it shouldn't useas a default) - this now conflicts with Opera's improved security.

The fix is use V7.6 previews - which accepts must-revalidate ONLY on secure pages, and I gather is the way V7.6 final will handle this, or use Proxomitron to strip out must-revalidate when loading a page if you can't wait till final.
Dus wachten tot 7.6 final is, en het is denk ik opgelost.

Waarom verwijs je nu meteen naar FireFox :?

Juist

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

idd een Opera-bugje dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.