Hey allemaal,
ik heb sinds een tijd last van meerdere (véél) rundll32.exe processen in mijn task manager. Deze processen nemen nogal wat geheugen in beslag en van tijd tot tijd ook de volle 100% van mijn CPU. Ik heb het een en ander weten te vinden via google zoals:
Mijn vraag is dus ook of dit uit te vinden is behalve alle programmas een voor een te gaan verwijderen of is dit toch echt de enige oplossing?
bij voorbaard dank
ik heb sinds een tijd last van meerdere (véél) rundll32.exe processen in mijn task manager. Deze processen nemen nogal wat geheugen in beslag en van tijd tot tijd ook de volle 100% van mijn CPU. Ik heb het een en ander weten te vinden via google zoals:
Er is dus blijkbaar een programma (moet het een actief programma zijn dat in de task manager aanwezig is?) dat dit veroorzaakt maar ik heb geen enkel idee welke dit kan zijn.Multiple instances of RUNDLL32.exe indicates a DLL or Device driver problem that is not responding to system messages, hence the RUNDLL32.exe task that is spawn off by some program to perform a DLL function call can not complete and exit.
Mijn vraag is dus ook of dit uit te vinden is behalve alle programmas een voor een te gaan verwijderen of is dit toch echt de enige oplossing?
bij voorbaard dank