Ik heb een probleem waar al veel mensen over geschreven hebben maar waar eigenlijk nog steeds niemand een antwoord op heeft. Het is namelijk zo dat mijn computer op willekeurige tijden blijft hangen/freezed voor enkele seconden om vervolgens weer gewoon verder te gaan. Tijdens dit hangen stopt het geluid ook helemaal dus lijkt of ie ff helemaal niets doet.
Ik heb windows helemaal geformateerd en vervolgens opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft terugkomen. In de eventlog kan ik ook niets vinden. Verder heb ik geprobeerd m'n bios te update maar nadat ik dit had gedaan kreeg ik zowat een hardaanval aangezien hij niet meer op wou starten. Gelukkig heb ik het bios kunnen resetten en werkt ie weer. Verder staat in de bios de agp gewoon op 4x dus daar kan het ook niet aan liggen (ligt namelijk volgens sommigen hieraan). Verder maakt het ook niet uit of er veel of weinig programma's draaien.
Ik hoop dat er eindelijk iemand is die hier een antwoord op heeft want wordt er echt gek van.
Mijn setup is:
AMD Athlon 64 3000+
512 MB Twinmos geheugen PC3200
Sapphire Ati Radeon 9800 Pro
Hitachi Dekstar 7200 rpm 160gb S-ATA
Ik heb windows helemaal geformateerd en vervolgens opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft terugkomen. In de eventlog kan ik ook niets vinden. Verder heb ik geprobeerd m'n bios te update maar nadat ik dit had gedaan kreeg ik zowat een hardaanval aangezien hij niet meer op wou starten. Gelukkig heb ik het bios kunnen resetten en werkt ie weer. Verder staat in de bios de agp gewoon op 4x dus daar kan het ook niet aan liggen (ligt namelijk volgens sommigen hieraan). Verder maakt het ook niet uit of er veel of weinig programma's draaien.
Ik hoop dat er eindelijk iemand is die hier een antwoord op heeft want wordt er echt gek van.
Mijn setup is:
AMD Athlon 64 3000+
512 MB Twinmos geheugen PC3200
Sapphire Ati Radeon 9800 Pro
Hitachi Dekstar 7200 rpm 160gb S-ATA
d'n oliesjeik