Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speaker-Headset switch maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 10:27
Ik wil een speaker - headset switch maken. Want als ik game wil ik mijn headset en als ik muziek luister mijn speakers. (Microfoon is niet nodig) Maar hoe kan ik die het beste voor elkaar krijgen. Ik dacht zelf aan tuimelschakelaars maar wat moet dan op elke poot. Als iemand een schema hebt of kan maken zou dat fantastisch zijn.
Thanks, Xato

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:11

megaleo

Special member

Waar sluit je je speakers op aan? PC gewoon of je stereo?
Dat soort switches bestaan al en kun je vast wel ergens anders vinden op het net.
Bijv. www.conrad.nl :)

Verwijderd

idd

3 euro heb je een stekker waar je zowel je headset als boxen op inplugt. Je zet je boxen uit als je je headset gebruikt en evt vice versa.

Verwijderd

Ik heb er een usb koptelefoon bij, windows ziet dan 2 audio devices en kun je kiezen wat je waar op aanstuurt.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:29

BCC

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:02:
idd

3 euro heb je een stekker waar je zowel je headset als boxen op inplugt. Je zet je boxen uit als je je headset gebruikt en evt vice versa.
Audio signaal kun je prima splitsen idd. Of als je 4 speakers kan aansturen en maar stereo gebruikt kun je natuurlijk ook gewoon je koptelefoon in de rear drukken.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
ja, zorg wel dat je zo'n stereo plug hebt.

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Als je toch geen zin hebt om het zelf in elkaar te klussen ;)
Plantronics .Audio PC Headset Speaker Switch
http://www.plantronics.co....jhtml?prodId=prod3090125

oa. @
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=40442

Carpe Noctem

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sorry, maar dit is dus een typisch voorbeeld van niet zoeken. Een klein beetje meer moeite doen misstaat nooit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.