Toon posts:

Geen bewegende beelden op 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit al een een weekje te rommelen en te zoeken op tweakersnet.
Kan het maat niet vinden (en ook -nog- niet) op GoT.
Sorry daarvoor.

Probleem: zowel op mijn laptop als een desktop die ik via s-video kan aansluiten op een tv krijg ik wel beeld op de tv; maar als ik een video start via media player (en dat gaat goed op de monitor) en ik verplaats het window waarin dit draait naar de tv (de tv is de 2e monitor en is een extended desktop) dan verdwijnen de bewegende beelden maar het geluid is wel hoorbaar. Dus de media player die als het ware muziek maar geen film afspeelt. Als ik hem weer terugschuif (bijv. mediaplayer is voor meer dan de helft op de primarie monitor) dan is op de monitor het bewegende beeld te zien en op de tv zie ik alleen (weer) nog maar een deel van het kader van het programma.

Wie helpt mij en de kinderen de kerst door met leuke ksvcd's en xvids met kerst video's die ik heb opgenomen???
Gr,
Otto

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
probeer eens een Overlayer (Overlapping)aan te zetten, Dit doe je bij de instellingen van je videokaart
Zie afbeelding :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jaco1497/overlapping.JPG
Klik voor groter

Zie Kloonmodes

edit:
Sorry voor de vele edit's, Kreeg het plaatje niet aan de gang :S

[ Voor 96% gewijzigd door Xtremer op 13-12-2004 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je snelle reactie.
Deze tip had ik al in andere posts gelezen maar hielp me geen bewegende pixel verder.
Ik krijg de melding "The overlay controls are automatically activated during playback of any video file type that supports overlay adjustments." Druk daarna op OK en zie dan een scherm vergelijkbaar met die van jouw.

Zodra ik op "Clone mode options" klik krijg ik een grijs scherm te zien (instellingen kan ik niet wijzigen met daarin Theater mode, Sames as source mode en 4:3 (standard tv) als geselecteerde opties) met in het bovenste kader "Thes overlay options are only available in dual controller clone mode, and not single-display or extended destkop configurations".

Ik denk dat daar mijn probleem in zit.
Wanneer ik naar settings ga (op de desktop) selecteer ik "Display 2. (multiple monitors om mobility radeon 9000" en pas als ik het vinkje plaats bij "extend my windows destop onto this monitor" krijg ik op de tv wat te zien.

Ik hoop dat je/jullie me meer tips kan geven (nu je deze details weet).

Verwijderd

Probeer eens op de knoppen (als je ze hebt) die ik aangegeven heb te klikken:

http://blackm123.freesuperhost.com/tvout.png
Geen remote linking helaas dus ff een copy paste in een nieuwe window

En anders moet je even BSPlayer downloaden, en daar gaan rommelen met de overlay setting. Probeer overlay1 en 2 of rgb o.i.d. Komt vanzelf iets goeds uit. :)

Succes.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 00:06 ]