Toon posts:

[access] zoekfunctie in database

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig aan een access database met verschillende informatie over personen. Ik heb al verschillende records gemaakt met voornaam, achternaam etc.
Ook heb ik een query waar alle informatie van de verschillend records bij elkaar staat. Die query heb ik weer gebruikt voor een formulier waarin alle persoonsinformatie gemakkelijk één voor één kan worden bekeken.

Nu zit ik alleen met de volgende vraag, is er een mogelijkheid om een nieuw formulier te maken waar een zoekfunctie in kan komen zodat er vanuit dat formulier naar personen in de database gezocht kan worden?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:04

Boss

+1 Overgewaardeerd

Via het 'formulierfilter' is dat het makkelijkste te doen. Zie F1 / help voor meer info hierover!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier is volgens mij genoeg over te vinden met wat googlen of zoeken op GoT :)

Zie bijvoorbeeld deze pagina en deze zoekresultaten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.