Toon posts:

Voeding van een md tulip pentium 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een pentium 3 733 mhz gekregen maar er is geen voeding meer bij. weet iemand mischien wat voor type voeding het is het is een hele smale zonder monitor voeding. Iemand weer waar ik zon een kan bestellen ?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:46

_Ernst_

Mark It Zero!

Pentium 3 is gewoon ATX. Dus gewoon een normale ATX PSU kiezen die erin past (als het geen normale atx kast is)
Als het echt een kleine voeding moet zijn zou je kunnen kijken voor een Shuttle voeding, die zijn heel klein maar kunnen veel power leveren. Maar aangezien je niet zegt in wat voor kast het moet kunnen wij daar niet veel over zeggen.

Voor winkels kun je in de Pricewatch kijken.

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Het is een desktop van tulip en het moederbord is een atx maar die voeding is anders veel smaller en langer. Dat kan ik zien aan waar ie zat maar hij is eruit dus weet ik ook geen typenummers etc nu heb ik al met google gezocht en ook op tulip zelf alleen die support is dramatisch

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

HEb je al met tulip gemailed of niet? want ik denk dat dat je enige kans is.
Maar is het niet een idee om een nieuwe kast voor het geval te kopen, waarschijnlijk is het nog een stuk goedkoper dan een voeding voor het ding.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik idd al aan gedacht alleen ik kan die desktop vorm mooi gebruiken. En dat doe ik ook als dit nix word maar ik wou het toch even proberen

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

meet het ding eens op, misschien dat we dan wat makkelijker kunnen zoeken of dat je zelf een voeding passend kunt maken :P

Verwijderd

Topicstarter
ok

15 bij 6.5 bij 8

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En hoeveel speling heb je daarmee. Een Aopen zou namelijk NET kunnen passen
model: FSP145-50NI
p/n: 56.04145.g01

Misschien dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
das wel idd de vorm die ik moet hebben. Weet iemand waar ik deze kan bestellen ?
Pagina: 1