Toon posts:

Logitech UltraX > Ook op USB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
3 maanden geleden, bij de aanschaf van mijn laptop, werd mij duidelijk gemaakt dat het door mij bestelde Logitech UltraX toetsenbord niet compatible met mijn laptop was. Het was nl. een PS2 aansluiting, en niet een USB aansluiting. Nu vind ik dit toetsenbord mega geil, maar vroeg ik mij af of hij er ook al in USB variant is. Op de logitech website kan ik niet echt iets vinden hierover, evenals het PDF bestandje van Paradigit (waar mijn laptop vandaan komt).

Is dit toetsenbord er al met USB aansluiting?

Verwijderd

Probeer anders een ps/2 naar usb converter.
Zoals deze http://www.2fast4ucomputers.nl/1024/kabels/119016.html

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt wat lui, maar als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel een extra convertor aan een kabel. Wat mij betreft een no-go.

Ik weet dat Aerogate oid ook zo een toetsenbord heeft, maar die heeft toch echt iets meer een plastic uitstraling :)

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 15:36

Spockz

Live and Let Live

Ja, dit toetsenbord is ook al in de USB variant te krijgen. Check het topic van dit zalige tobo maar eens. ;)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
O? Als ik in het UltraX topic op USB filter, krijg ik daar helaas alleen maar klachten over, niet echt bepaald links naar waar de USB variant te verkrijgen is :(

En zo een convertor, 24 euro? Dat is zowat meer dan het toetsenbord zelf ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 22:25 . Reden: Ik zie dat er meerdere pagina's in het ultrax topic zijn... ]