Toon posts:

C&Q werkt niet meernaar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn AMD 3400+ Cool en Quiet functie werkt niet meer goed zinds een paar dagen. Als ik iets wil opnemen met mijn Pinnacle TV kaartje stottert hij erg, en is het CPU gebruik 100%. Verder is ie slomer dan normaal. Als ik cool en quiet uitzet heb ik hier allemaal geen last meer van. Ik heb dit probleem zinds een paar dagen, en had hier voor nooit last van C&Q.

Ik kan me ook niet iets specifieks opnoemen waar het aan zou kunnen liggen. Iemand een idee ?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Beetje weinig info zo... Heb je onlangs programma's geinstalleerd die kunnen interfereren met de functie? (zoals speedfan ed.)

Wat heb je allemaal al geprobeerd om 't op te lossen dan, want wij kunnen erg weinig met de informatie die jij ons nu geeft.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Euh??? Right. Welk moederbord? Welke AMD CPU drivers? Klokt je CPU wel omhoog als je bezig gaat in pinnacle?

Verwijderd

Topicstarter
- Zoals ik zei, niet dat ik weet. Geen speedfan or anything geinstalleerd de laatste tijd.
- Asus K8V mobo,
- Behalve de C&Q driver en progragje, niks
- Okay, heb gekeken. Hij blijft gewoon hangen op 800mhz. Hij klokt niet meer omhoog !! Wat ik ook doe, hij blijft haken op 800mhz.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 11:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb trouwens wel zinds kort een adapter. Maar denk niet dat dat invloed heeft want heb hem er net uitgehaald en hij deed het nog steeds niet.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Download de laatste AMD processor driver even van de AMD site en probeer het dan nog eens?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Naar mijn wete is het nog altijd sinds }:O B)

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:36:
Download de laatste AMD processor driver even van de AMD site en probeer het dan nog eens?
Gedaan. En het werkt nog steeds niet.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ze je energie instellingen op minimaal verbruik
Pagina: 1