Toon posts:

[2000] Na installatie drivers geen desktop, wel in safemode*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallohallo,

Ik had vanavond drivers gedownload voor mn grafische kaart omdat Inventor (3dprog) niet lekker liep. Na het opstarten krijg ik geen desktop meer te zien. Het lijkt overigens wel of hij verder gewoon opstart. Verder krijg ik foutmeldingen, als eerste dat hij MSTask.exe niet kan uitvoeren o.i.d. en ik kan programma's moeilijk openen. Internetten kan alleen in safe modus.

Ik heb de FAQ en de tips en tricks erop nageslagen maar vind hier niets over. Ik heb intussen Hitman pro erop los gelaten maar die hing ook op een gegeven moment.

Ik zit in een lastig parket want ik moet die tekeningen morgen afhebben, maar dat gaat zo niet lukken. Iemand een idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het in veilige modus wel werkt gaat er dus iets fout bij 1 van de opstartende programma's. Zit in 2k nog steeds msconfig; zodat je stapsgewijs applicaties kunt uitsluiten? :) Ik pas meteen je topictitel even aan.

w2k geen dektop en MSTask.exe probleem > [2k]Na install. drivers geen desktop meer, wel in safemode?*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:42:

Ik zit in een lastig parket want ik moet die tekeningen morgen afhebben, maar dat gaat zo niet lukken. Iemand een idee?
Logisch beredeneren.

PC werkt OK.
Jij installeert video driver.
PC geeft geen beeld meer, maar wel in safemode (omdat dat een standaard VGA driver is).

Wat zou de oorzaak zijn, en wat zou jij doen om het op te lossen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ja sure. Ik heb zowel bij asus als bij Nvidia drivers gedownload en geprobeert. Eindresultaat is dat ik een bluescreen krijg met melding:
------------------------------------------------------------------------------------------
***STOP: 0X000000b4(0X000 etc..)

videodriver failed to initialize
Beginning dump of physical memory
Dumping physical memory to disk: 1, 2, (telt door, dan start hij opnieuw op)
------------------------------------------------------------------------------------------

Ook in safe mode krijg ik dit, dus er is no way om die verkeerde drivers de verwijderen, ik kom gewoon nergens meer in. Volgens mij is mn systeemschijf gewoon 8)7

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer eens je 'last known good' configuratie te booten? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ook niet. Ik kan ook maar uit 1 last known kiezen
Pagina: 1