Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Topicstarter
hey
Ik heb op dit moment nog een abonnement lopen bij Telfort (samenbellen van telfort)
Ik heb die eind oktober opgezegd. Ik heb vlak daarna die aanbieding gekozen van debitel (sim only, 3,25 euro per maand) met nummerbehoud. Dit heb ik ook al eind oktober gedaan.
Ik kreeg begin november een bericht van telfort dat mijn abonnement per eind januari wordt stopgezet (3 maanden opzegtermijn)
Ik heb vervolgens 3 weken gewacht op mijn debitel abonnement (ik had WEL opgegeven dat ik vanaf heden die debitel abonnement wil laten beginnen, en dat ze zeg maar mn abo bij telfort EERDER mochten laten stoppen, DESNOODS het contract bij telfort afkopen) en had toen maar een mailtje gestuurd, omdat ik nog niks had gehoord. Ze (had het via united consumers laten doen) zeiden dat ze mijn abonnement pas vanaf eind januari laten ingaan. Ik heb daarna gevraagd of het niet mogelijk is dat ik het abonnement van de overige 2 maanden (het was al eind november) kan afkopen. Zij zeggen dat dit niet mogelijk is.
Maar goed, ik heb geen zin om nog 2 maanden bij Telfort (Stront provider) te zitten en wil het liefst zo snel mogelijk weg. Desnoods cancel ik die van debitel (is dat mogelijk??) en neem ik 1 of andere cheap abonnement. Ik heb geen zin om de komende 2 maanden nog verder te gaan met Telfort (bereik in mijn eigen kamer is 1 streepje!!!)
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in dat 'debitel' avontuur, maar het lijkt me dat het niet meer mogelijk is om de abonnement (die pas eind januri ingaat) stop te laten zetten, of wel soms?
Wie o wie kan me misschien helpen?

Ltrz,....

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom heb je de klantenservice van Debitel niet gebeld om te vragen in hoeverre je nog onder dat contract kunt uitkomen? Lijkt me toch echt de snelste manier om te achterhalen waar je aan toe bent...