Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tomtom 3 Western Europe codes

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Was vorige week in Paris. Had net Tomtom geïnstalleerd op m'n hx4700 met de kaart van Frankrijk op m'n CF. Moest kaart wisselen van Benelux naar Frankrijk en dan vraagt hij plots voor een code die ik op internet zou moeten halen. Niet handig en na veel gevloek geprobeerd TomTom te bereiken wel vier keer die dag geprobeerd met elke keer 20 min. wachten en nog geen antwoord.

De vraag: waar haal ik deze codes? heb nergens duidelijk kunnen lezen op de tomtom.nl site waar ik ze vinden kan.

Ook kan ik niet, zoals bij Navman (eerste versie) wel kon maar niet werkt op de hx4700, gewoon adressen zoeken op de kaarten zonder mijn gps aan te hebben staan. Of doe ik het verkeerd. Is er eigenlijk wel een handleiding??

Txs

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 20:13 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eigenlijk had je moeten/kunnen weten. Als je het thuis goed had gelezen en de kaart al geprobeerd had te laden. Maar dat is nu achteraf.

Je moet gaan naar www.ttcode.com en daar kan je je productcode invoeren, dan je apparaatcode. Die krijg je te zien als je die kaart laad dacht ik.
En als die twee codes goed zijn ingevult dan krijg je een activatiecode terug, die je in moet voeren in TomTom.

Success..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Heb activeringscode ontvangen maar als ik hem intoets komt ie eerst met het antwoord activering voltooid het programma is geactiveerd, dan toets ik OK en geeft ie als antwoord: Deze activeringscode is niet geldig voor France.

Iemand een idee wat er nu mis gaat?? :'(

Verwijderd

Heel typisch voor legale TomTom. Bellen, en een code eisen.
Je bent de duizendste met dat probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Is dat echt de enige weg?

Heb ervaring met de service namelijk 20 minuten aan de lijn blijven voor (hulp) :X en dan komt er niemand |:(

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor codes moet je toch echt bij de leverancier zijn, daar kunnen wij je niet aan helpen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.