Was vorige week in Paris. Had net Tomtom geïnstalleerd op m'n hx4700 met de kaart van Frankrijk op m'n CF. Moest kaart wisselen van Benelux naar Frankrijk en dan vraagt hij plots voor een code die ik op internet zou moeten halen. Niet handig en na veel gevloek geprobeerd TomTom te bereiken wel vier keer die dag geprobeerd met elke keer 20 min. wachten en nog geen antwoord.
De vraag: waar haal ik deze codes? heb nergens duidelijk kunnen lezen op de tomtom.nl site waar ik ze vinden kan.
Ook kan ik niet, zoals bij Navman (eerste versie) wel kon maar niet werkt op de hx4700, gewoon adressen zoeken op de kaarten zonder mijn gps aan te hebben staan. Of doe ik het verkeerd. Is er eigenlijk wel een handleiding??
Txs
De vraag: waar haal ik deze codes? heb nergens duidelijk kunnen lezen op de tomtom.nl site waar ik ze vinden kan.
Ook kan ik niet, zoals bij Navman (eerste versie) wel kon maar niet werkt op de hx4700, gewoon adressen zoeken op de kaarten zonder mijn gps aan te hebben staan. Of doe ik het verkeerd. Is er eigenlijk wel een handleiding??
Txs
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 20:13 ]