[2k3] compatible met M-audio revolution 5.1

Pagina: 1
Acties:

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
weet iemand op de M-audio Revolution 5.1 compatible is met windows server 2003?
wel 5.1 geluid analoog. met de standaard drivers.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Volgens mij niet... M-audio is niet zo driverig (als M-audio werkt is het prima btw) Maareh... als je een opgelichte versie van windows XP wilt, zou je ook 's kunnen kijken naar nlite voor windows XP (ofwel... klus je eigen windows xp installatie cd)

• Pshyto
uhm zo lezende is dat meer een tool om een cd te maken om dingen zoals internet explorer etc. uit windows te gooien standaard.
maar dat is niet zo zeer mijn bedoeling,
ik had de drivers van 200/xp wel gedownload van M-audio site en kreeg dat het nog niet voor mijn OS geschikt was maar toen compatibality mode op XP gezet en kon gewoon isntalleren.
dus de drivers krijg ik er wel gewoon op maar toch bevalt het me niet zo....

ik heb het liefst dat iemand die het draaiend heb even zegt van het werkt.
maar dan moet ik daar dus vanuit kunnen gaan.
ben nog met informatique aan het mailen over of het kan om een geluidskaart te testen en dan als die niet werkt om te ruilen voor een terratec oid.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54
Windows server 2003 = een server os, daar hoeven helemaal geen sounddrivers voor gemaakt te worden, en informatique hoeft hem dus ook niet om teruilen. Als ze het doen is het aardig maar ze zijn volgens mij niet verplicht.

Server OS = niet bedoeld voor een desktop...

• Pshyto
ik weet dat het een server OS is maar ik krijg wel uit me onboard chip 5.1 geluid en uit me terratec 5.1 pci maar die kwaliteit vind ik te matig.

het is me dus alleen niet gelukt met de SB live 5.1 (met normale drivers)
als ik kxproject drivers gebruik werkt het wel maar heb ik eigenlijk 2.1 geluid met font en rear hetzelfde.
is voor muziek normaal maar tijdens spellen en dvd niet.

dus wil graag ander kaartje wil alleen zekerheid dat het werkt.