Ik heb laatst op de Apple site zo'n box aangevraagd waarin ik mijn iPod kan doen om op te sturen voor reparatie. Het is namelijk zo dat mijn case hier en daar beschadigd is en dit wil ik graag gerapareerd zien. Ik heb er niks geks mee gedaan en gewoon in de riemclip gedragen die erbij zat (en de mini er volgens de beschreven methode in en uit gehaald)
Maar achteraf vroeg ik me ineens af of het geld gaat kosten als ze mijn service(garantie) request niet accepteren. Er staat op de site wel dat deze dan gewoon terug wordt gestuurd, maar er staat niet bij of me dat ook iets gaat kosten. Heeft iemand hier misschien ervaringen met het opsturen naar Apple?
Maar achteraf vroeg ik me ineens af of het geld gaat kosten als ze mijn service(garantie) request niet accepteren. Er staat op de site wel dat deze dan gewoon terug wordt gestuurd, maar er staat niet bij of me dat ook iets gaat kosten. Heeft iemand hier misschien ervaringen met het opsturen naar Apple?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW