(Geen) dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze reactie zegt dat Sony de PSP wel met verlies zal verkopen omdat ze winst op de games maken. Vrijwel tegelijk posten vijf anderen dat ook en die worden als dubbelpost beoordeeld. Niet terecht natuurlijk. Ik heb het al eens rechtgezet maar ze gaan meteen weer naar dubbelpost. Kan men bij het modden eens wat beter naar de tijd kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

* Eensch *

Maar laten we nog ff wachten tot het nieuwe er af is en het modleger gepasseerd is, dan zullen we het daarna nog eens tegen het licht houden.

offtopic:
(btw: check your mail)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ook * eensch *, tot http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1194048 - voor zo'n korte reaktie vind ik zes minuten te lang gewacht, gegeven het voor de hand liggende commentaar. Ik refresh meestal even voordat ik een post plaats (of een topic open of zo), om dergelijke herhaling te voorkomen.

Kanttekeningen: als iemand een inkoppertje kan plaatsen zal 'ie het niet laten (vergelijk het eens met de redenatie achter de -1 fipo), en bovendien: een hele stoet identieke inkoppertjes lezen natuurlijk niet prettig. Food for thought :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik heb de vermeende Sony PSP dubbelposts allemaal naar de +2 informatief gepowermod, is imho wel zo eerlijk :).

edit:

De reactie die Rataplan aandraagt is wmb ook net ff te laat en zou een dubbelpost-score opleveren, toch vind ik +1 ook aanvaardbaar vanwege de vergelijking met de X-box.

[ Voor 48% gewijzigd door botoo op 14-12-2004 12:57 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor mijn beeldvorming, zodat ik geen onterechte dubbelposts meegeef in het vervolg, een X aantal vrijwel identieke reacties in dezelfde minuut moeten dus allemaal omhoog, en niet naar 0?

Weet ik dat weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Meestal wordt er een marge van vijf minuten aangehouden. Voor een erg lange reactie kun je wat toleranter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Als die reacties allemaal onzinnig zijn hoeven ze niet omhoog natuurlijk, maar in dit geval is de reactie wel een 2-tje waard en aangezien diezelfde reactie meedere malen tegelijk geplaats werd zijn ze allemaal hetzelfde waard.

Het word anders, en ook verneukeratiever, als iemand 'voordringt' dmv een geneste reactie terwijl de reactie inhoudelijk verderop ook al staat. Sommige boefjes denken dat we gek zijn hier, maar in dubbelpost-gevallen helpt het om de lay-out tijdelijk op 'plat' te zeten :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:53

Len

Leeg

Maar als er meer dan 2 minuten tussen gaan zitten? Het zijn bijna allemaal one-liners.

ff een keer op f5 drukken voordat je post is zeker teveel gevraagt? (of men denkt dat er dan in die tijd 5 andere mensen hetzelfde reageren? )

En een keertje een post op 0 is toch niet erg? wat een puntenmonsters :p

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Len schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:27:
Maar als er meer dan 2 minuten tussen gaan zitten? Het zijn bijna allemaal one-liners.

En een keertje een post op 0 is toch niet erg? wat een puntenmonsters :p
Sowieso, het hele moderatie systeem is toch om de Frontpage leesbaar te houden? Een dubbelpost voegt niets toe, en maakt het dus minder leesbaar. Ook al maak je de post op het "zelfde" moment, het blijft een overbodige toevoeging.

Vanuit de gedachte dat je "recht" hebt op je punten voor een post moet je dubbelposts die tegelijkertijd gemaakt worden omhoog modden, maar eigenlijk is dit natuurlijk een verkeerde gedachte, punten zijn een beloning, een extra'tje voor je inzet. Soms heb je gewoon pech en maak je een dubbelpost, dat geeft ook wel aan dat je gedachtegang niet heel erg uniek was en vrij voor de hand lag. Een lagere beoordeling zou dus zelfs te verdedigen zijn vanuit het eerder gemaakte stelling.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Pagina: 1