Toon posts:

Internet Explorer start niet meer ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van een kennis BPS spyware remover gekregen om me spyware bij internet explorer weg te halen, helaas ging dit niet helemaal zoals geplanned. Internet Explorer opent nu niet meer als ik er dubbel op klik of rechtermuisknop openen doe. Op mijn andere XP accounts werkt hij nog wel nu he b ik wel Firefox maar ik wil dat IE ook nog werkt. Ik hoopte dat iemand mij zou kunnen helpen?

Mvg,
_/-\o_

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Heb je al geprobeerd het opnieuw te installen. Ik zou bij firefox blijven

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat firefox goed is :) maar opnieuw installe lijkt me niet nodig .. want hij geeft geen fout aan dat hij bestanden niet kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens laat maar ik heb hem alweer gefixt :) wel bedankt alleen jammer dat alle spywaren en troep er nog steeds opzit ;(

Als iemand nog een oplossing weet ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 19:25 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:24

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

en wat nou als je naar deze computer gaat en daar in de adres balk bv www.google.com tikt? werkt het dan wel? Want windows is bijna compleet op IE gebouwd dus als je explorer het niet doet....

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Als je het niet teveel werk vind zou ik dat account even opnieuw aanmaken. Maak back-up van bestanden die j enog nodig hebt en maak hem even opnieuw aan.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:24:
Jongens laat maar ik heb hem alweer gefixt :) wel bedankt alleen jammer dat alle spywaren en troep er nog steeds opzit ;(
Hoe heb je het opgelost dan?
Zie ook: Algemene gedragsregels (Netiquette) #topiceinde

Verwijderd

Topicstarter
Hij is al wel weer gerareerd, evengoed heeeel erg bedankt voor jullie hulp ! ..

Als jullie nog iets weten voor een Spyware remover ..

Verwijderd

rename ieexplore eens naar iets anders
en open hem dan nog eens.
chipz te laat................

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 19:27 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:26:
Hij is al wel weer gerareerd, evengoed heeeel erg bedankt voor jullie hulp ! ..

Als jullie nog iets weten voor een Spyware remover ..
Maar hoe heb je hem gerepareerd? Dan heeft iemand anders er ook nog wat aan namelijk :) Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #topiceinde

Verder is dit meer iets voor BV; daarom SA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:00:
[...]

Maar hoe heb je hem gerepareerd? Dan heeft iemand anders er ook nog wat aan namelijk :) Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #topiceinde

citeer:

dat zinnetje begrijp ik niet helemaal.

Hoe ik hem gerepareerd heb, ik heb eerst wat zitten doen bij de instellingen van IE, daarna zag ik dat IE als startpagina www.dell.support.com of iets dergelijks pakte ik veranderde dit in www.google.nl en hij deed het weer ( inclusief zijn spyware :P )

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

wat jij zoekt:
http://www.hitmanpro.nl/

volgende keer hoor je dit soort proggies gewoon met de search of via de faq te hoor//

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:04:
[...]

citeer:

dat zinnetje begrijp ik niet helemaal.

[...]
offtopic:
Ik heb je topic verplaatst vanuit het subforum Software Algemeen naar Beveiliging & Virussen; let in het vervolg zelf even op de juiste plaats voor je topic. In het geval van spyware is de beste plaats dus BV; en niet SA :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1