Ok dit is het probleem, Ik had eerst 1x pc2100 ram erin en pc2700, mijn pc laggde heel erg soms zelfs msn laggde, ik heb een Pentium 4 3,06 Ghz 533 fsb cpu niet overclocked alles normaal, Dus nu heb ik vandaag 2 keer 256 mb Kingston pc2700 geheugen gehaald omdat de site zei dat me mobo het ondersteunt dus ik 1tje in slot 1 en slot 3 gedaan en me pc bootte niet, zat vast tijdens netwerk boot dat puntje ging dus niet meer verder, slot 2 en 4 lukte ook niet, slot 2 en 3 wel maar dat was dus Single channel mode, nu heb ik het gewoon in slot 1 en 2 en het werkt wel maar ik wil dus Dual channel mode, en er is nog 1 klein probleempje, als er zeg maar een keer kortsluiting is zit me pc ook vast, en moet ik de Molex connecter verwisselen tot hij het dus doet, ik ga denk ik mijn aerogate eruithalen misschien dat het daaraan ligt, maar iemand enig id waarom mijn ram het niet doet in dual channel mode? want ze zijn exact hetzelfde en mijn mobo support het
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i